مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبرداد:
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه ۲۶۰ شرکت برتر در حوزه ساخت و تامین کالا و خدمات تخصصی نفت در یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان حضور خواهند داشت، گفت: در این نمایشگاه چالش‌ها و فرصت‌های فراروی سازندگان برای حمایت از صنایع کوچک و کسب و کارهای نوآفرین مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۰۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 07 December 2019

احمد محمدی با اشاره به حضور و همراهی بخش خصوصی توانمند ایرانی در این رویداد نمایشگاهی اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای کشور در زمینه ساخت فناورانه کالا و تجهیزات نفت در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری منظم نمایشگاه‌های ساخت تجهیزات نفت و حفاری خوزستان طی سال‌های گذشته و حضور چشمگیر سازندگان در این نمایشگاه‌ افزود: رونمایی از صدها تجهیز راهبردی مرتبط با اکتشاف، حفاری و تولید نفت، دستاورد تعامل و هم‌افزایی صنعت نفت و بخش خصوصی در مسیر خوداتکایی و نویدبخش رونق تولید ملی و کم‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه است.

وی رونمایی از تجهیزات پیچیده درون چاهی، انواع مته‌ها و تجهیزات حفاری، توربین‌های گازی و ماشین آلات فرایندی، پمپ‌ها و سیستم‌های پیشرفته کنترل را بخشی از مصادیق و نمونه های شاخص تلاش و تشریک مساعی صنعت، دانشگاه و شرکت های دانش بنیان دانست.

محمدی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه، بر شناسایی و تقویت شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان تمرکز ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: فرصت هم‌اندیشی و گفتگوی مدیران ارشد صنعت نفت با سازندگان و شرکت‌های خدماتی- تخصصی و تبیین راهکارهای استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، از برنامه‌های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه است که با نشست‌های تخصصی مدیران و نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی، فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و نیز آسیب شناسی فرآیندها و چالش‌های فراروی شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی برای حضور حداکثری در بازار کالا و خدمات صنعت نفت و اجرای طرح‌های توسعه‌ای از دیگر مباحث قابل بحث در نشست‌های جانبی این رویداد ملی هستند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: در دومین روز این نمایشگاه پنل تخصصی فرصت‌های توسعه ساخت داخل در پروژه‌های صنعت نفت برگزار خواهد شد که طی آن راهکارهای حمایت از صنایع کوچک و کسب و کارهای فناورانه مورد بررسی قرار گرفته و فرصت های فراروی نفت و سازندگان برای عبور از شرایط تحریم مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از مجموعه ای از کالاهای راهبردی ساخته شده برای مجموعه شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران از جمله مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران رونمایی شده و فهرستی جدید از نیازمندی های کالایی این شرکت در اختیار سازندگان ایرانی قرار می‌گیرد.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان ۲۲ تا ۲۵ آذر ماه با حضور ۲۶۰ شرکت در محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان برگزار می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار