فرماندار اهواز با اشاره به تصویب هیات اجرایی مرکز انتخابیه اهواز گفت: این جلسه امروز، ۱۵ آذرماه با حضور ۳۰ نفر از معتمدین و هیات نظارت متشکل از اعضای اصلی و اعضای علی‌البدل آن برای مرکز حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تشکیل شد.
کد خبر: ۸۰۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ 06 December 2019

جمال عالمی‌نیسی امروز ۱۵ آذرماه با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز هیات اجرایی مرکز انتخابیه اهواز تصویب شد. این جلسه امروز با حضور ۳۰ نفر از معتمدین و هیات نظارت متشکل از اعضای اصلی و اعضای علی‌البدل آن برای مرکز حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تشکیل شد و ان‌شاءالله جلسات آن‌ها پس از پایان زمان ثبت‌نام، یعنی از روز یکشنبه، ۱۷ آذرماه آغاز خواهد شد.

 وی با بیان اینکه تا پایان وقت روز گذشته ۱۴ آذرماه، ۱۴۰ نفر در حوزه انتخابیه اهواز برای حضور در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند، گفت: سیر ثبت‌نام رو به افزایش است و روز گذشته بیش از ۵۰ نفر اقدام به ثبت‌نام کردند. در روزهای پایانی ثبت‌نام به سر می‌بریم و انتظار داریم داوطلبان از امروز برای حضور در انتخابات جهت ثبت‌نام استفاده کنند و کار خود را به روز پایانی واگذار نکنند، زیرا ممکن است فردا فرصت برای ثبت‌نام آن‌ها کم باشد.

 فرماندار اهواز در ادامه نیز خاطرنشان کرد: وظیفه هیات اجرایی، اجرای انتخابات و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان است. این هیات تا پایان انتخابات و اعلام نتایج آن، مسئولیت اجرای انتخابات را بر عهده دارد.

 وی بیان کرد: در خوزستان ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی وجود دارد که هر کدام از این حوزه‌ها دارای یک هیات اجرایی هستند.

 بر این اساس پس از رای گیری صورت گرفته حجت الاسلام شیخ پیمان علی نژاد با کسب بیشترین رای نفر اول شد.

در مجموعا افراد ذیل با رای مستقیم در ترکیب هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز قرار گرفتند:

۱- شیخ پیمان علی نژاد
۲-عبدالعزیز عچرش
۳-علی ساعدی
۴-عبدالزهرا سنواتی
۵- علی محمدی
۶-رحیم تمیمی
۷-مهرداد شریفی
۸-عبدالرضا فرجیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار