در اولین روز هفته، طلا و دلار همچنان به روند صعودی خود ادامه دادند و قیمت های جدیدی را ثبت کردند.
کد خبر: ۸۰۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 07 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،امروز صرافی های بانکی فقط قیمت فروش ارزها را تغییر دادند و بدون اعمال تغییر در قیمت خرید قیمت ها را تعیین کردند.

براساس این گزارش،صرافی های بانکی در مارکت دلار فقط قیمت فروش را ۲۰۰ تومان افزایش دادند و با این شرایط قیمت فروش دلار ۱۲۹۰۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز بدون تغییر ۱۲۵۵۰ تومان تعیین شد.

همچنین،یورونیز امروز در صرافی ها فقط در قیمت فروش تغییر داشت و با افزایش ۲۰۰ تومانی ۱۴۱۵۰ تومان تعیین شد.قیمت خرید نیز بدون تغییر ۱۳۸۰۰ تومان اعلام شد.

گفتنی است،در بازار آزاد اما افزایش بیشتری را شاهد بودیم و دلار با ۱۰۰ تومان افزایش ۱۳۱۸۰ تومان معامله شد.قیمت یورو نیز افزایشی مشابه را تجربه کرد و به قیمت ۱۴۵۰۰ تومان رسید.

همچنین،در بازار طلا اما افزایش شدیدی را شاهد بودیم به طوری که هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۶۰۰۰۰ تومان قیمت خورد.هر مثقال طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته کاری ۳۳۰۰۰ تومان افزایش را تجربه کرد و ۱۹۹۳۰۰۰ تومان معامله شد.


لازم بذکر است،هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی امروز ۴۵۹۰۰۰۰ تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم نیز ۴۵۰۰۰۰۰ تومان قیمت خورد.نیم سکه و ربع سکه نیز از این افزایش ها بی بهره نماندند و نیم سکه ۲۴۵۰۰۰۰ تومان و ربع سکه ۱۶۰۰۰۰۰ تومان قیمت خورد.

در پایان ،در بازار های جهانی اما انس طلا که روز پنج شنبه حتی خود را به قیمت ۱۴۸۰ دلار رسانده بود با اعلام آمریکا مبنی بر توافق اولیه با کشور چین بر سر مسائل اقتصادی وارد فاز کاهشی شد و با قیمت ۱۴۵۹/۸ دلار به استقبال تعطیلات رفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار