معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی هلال احمر از ۲۰ آذر در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 08 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عادل شفیعی اظهار کرد: طرح زمستانی امداد و نجات جمعیت هلال احمر از 20 آذر آغاز می‌شود و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت و به طرح نوروزی متصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح چهار هزار نفر روز نیرو پای کار خواهند بود و در زمینه امداد و نجات خصوصا کمک به خودروهای گرفتار در برف و امدادرسانی در حوادث فعالیت دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام پایگاه‌های هلال احمر نیز در این ایام آماده و مجهز است، یادآور شد: این پایگاه‌ها شامل 13 پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت و 15 پایگاه شهری است.

شفیعی اضافه کرد: در این ایام دو پایگاه امداد کوهستان و پایگاه امداد هوایی هلال احمر نیز آماده است.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، در طرح زمستانی هلال احمر از ظرفیت تیم‌های واکنش سریع نیز استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر امدادرسانی به خودروها و آسیب دیدگان، در قالب این طرح خدمات دیگری از جمله توزیع بسته غذایی، اسکان اضطراری و ... نیز برای مسافران در نظر گرفته می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در روزهای زمستانی خصوصا ایامی که بارش برف و باران را داریم خود رانندگان نیز باید نکات ایمنی را در جاده‌ها رعایت کنند، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله لباس گرم، زنجیرچرخ و ... را ضروری دانست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار