مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تمامی مطالبات کشاورزان و باغداران استان که در سیل خسارت دیده‌اند، به آن‌ها پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۰۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 09 December 2019

به گزارش  خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،مراد علی‌مردانی بیمه‌های خسارتی اراضی را بیمه پایه و شاخص توصیف کرد و اظهار داشت: بیمه پایه به بیمه کلی گفته می‌شود که با حمایت دولت صورت می‌گیرد.

وی حق بیمه‌ای که بیمه‌گذاران باید در بیمه پایه پرداخت کنند را کمتر از 10 هزار تومان اعلام کرد و گفت: کشاورز کل محصول خود را اعم از زراعت، باغ، دام و... می‌تواند به این صورت بیمه کند.

مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: بیمه شاخص به بیمه عملکرد یا بیمه تضمین محصول گفته می‌شود که براساس آن 80 تا 90 درصد عملکرد آن مزرعه مشمول بیمه می‌شود.

علی‌مردانی درخصوص غرامت مزارع بیمه شده در استان نیز، گفت: امسال هم کل غرامت‌های بیمه را پرداخت کردیم، تمامی مطالبات کشاورزان و باغداران استان که در سیل خسارت دیدند به آن‌ها پرداخت شده، حتی تسهیلات پیش‌بینی شده دولت در استان کرمانشاه که حدود 29 میلیارد و 700 میلیون تومان بود در پایان پرداخت آن هستیم.

وی از اجباری شدن بیمه دام خبر داد و افزود: تمام دامداران با توجه به بهره‌مندی از مزایای بانک کشاورزی، حتما باید دام خود را بیمه کنند.

علی‌مردانی توصیه کرد، کشاورزان و باغداران برای بیمه محصولات خود می‌توانند به شعب بانک کشاورزی در سرتاسر استان مراجعه کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار