رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از نظارت بیشتر بر روی فعالیت مراکز درمان ترک اعتیاد در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 09 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد کریمیان در هفتمین جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: فلسفه وجودی مراکز ترک اعتیاد در راستای برگرداندن افراد دارای اعتیاد به چرخه سالم زندگی و رفع رفتارهای پرخطر آنان است.

وی ادامه داد: میزان داروهای مربوط به ترک افراد دارای اعتیاد و تحت پوشش این مراکز ترک اعتیاد از سوی وزارت بهداشت بر اساس میزان سهمیه مراکز بین آنان توزیع می‌گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: قطعاً نظارت و بررسی بیشتر و مستمر بر این مراکز؛ از سوءاستفاده از این دارو خواهد کاست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآورشد: آموزش مسئولان فنی و دست اندرکاران مراکز ترک اعتیاد سطح استان،یکی از اولویت‌هایی بوده که خوشبختانه در دانشگاه به خوبی تحقق پیدا نموده است.

در ادامه این جلسه مهتاب شاهماری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز ضمن اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولان فنی مراکز ترک اعتیاد؛ به تشریح مراحل مختلف شامل درخواست داروهای مورد مصرف افراد دارای اعتیاد از سوی مراکز ترک اعتیاد و مراحل ثبت و  ارسال به وزارت بهداشت و پاسخدهی و اعمال سهمیه و توزیع در بین مراکز پرداخت./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار