رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: غفلت مسئولان، روزنه نفوذ دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۰۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 09 December 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز یکشنبه در دیدار با محسن منصوری، مدیرعامل بنیاد علوی گفت: فعالیت در بنیاد علوی توفیق خدمت به محرومین کشور است که به فرموده امام راحل، صاحبان اصلی نظام می‌باشند.
وی افزود: امروز همه مسئولان از ظرفیت‌های موجود در جامعه به منظور رفع مشکلات مردم استفاده کرده و عزم و همت جهادی خود را برای گره‌گشایی از جامعه صرف کنند چرا که مهم‌ترین و نخستین وظیفه مسئولان، خدمت رسانی به مردم است.
وی تصریح کرد: غفلت از وضعیت و خواسته‌های مردم، زمینه و روزنه را برای نفوذ دشمن ایجاد می‌کند، مردم مطالباتی دارند که مسئولان موظفند به آن‌ها پاسخ منطقی دهند.
محمودی تأکید کرد: مردمی که در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی در صف نخست دفاع از ارزش‌های نظام قرار دارند، شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولان موظفند تا آنان را مواهب و دستاوردهای نظام برخوردار سازند.
وی با تجلیل از حضور پرشورو حماسی مردم در دفاع از ارزش‌های نظام در چهارم آذرماه امسال گفت: حضور مردم تهران در محکوم کردن آشوب‌گران، بار دیگر فتنه اشرار را خنثی کرد و بار دیگر بر حمایت همه جانبه مردم از دستاوردهای نظام صحه گذاشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد علوی، از مسئولان این بنیاد خواست تا با نگاه ویژه به مناطق حاشیه‌ای استان تهران، گرد محرومیت را از این مناطق بزدایند.
محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی، اصالتا ورامینی بوده و فرماندار اسبق شهرستان ورامین بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار