رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه کشفیات انواع مواد مخدر در سطح تهران از ابتدای سالجاری به بیش از ۴۶ درصد رسید افزود: تا امروز ۱۶ هزار و ۷۳۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.
کد خبر: ۸۰۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 09 December 2019

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمد بخشنده روز دوشنبه  در نشست خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت افزود: از اوایل امسال همچنین در پایتخت ۵۰ باند و ۳۸۷ نفر قاچاقچی دستگیر شده است که  نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش متلاشی کردن باندها را داشته ایم.

وی گفت: ۲۵۷۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت‌ از قاچاقچیان کشف و توقیف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: بیش از ۲۲ هزار خرده فروش نیز در همین ارتباط دستگیر شدند که غالبا سابقه دار بوده و نسبت به سال گذشته در این حوزه ۲۵ درصد افزایش داریم.

وی ادامه داد: ۴۱ هزار و ۶۸۸ نفر معتاد متجاهر نیز در تهران جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند و برابر قانون سه تا ۶ ماه نگهداری می شوند.

بخشنده گفت: در تهران ۲۰ هزار نفر معتاد متجاهر داریم که برای ۱۲ هزار نفر از آنان ظرفیت ایجاد شده که ۱۱ هزار نفر در مراکز بازپروری هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه حوزه معتادان متجاهر مرد تقریبا سامان دهی شده است اظهار داشت: طرح های مختلفی در تهران مانند ارتقای امنیت در پارک ها و پاکسازی اطراف مدارس و امانکن آموزشی در دست اقدام است.

وی گفت: در هفته جاری بیش از یک هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر از چهار باند در تهران کشف و ۱۷ قاچاقچی و ۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از آنان کشف شد.

بخشنده در پایان افزود: بیش از ۶۰۰ نفر خرده فروش و یکهزار و ۲۰۰ نفر معتاد متجاهر در هفته اخیر دستگیر و به مراکز بازپروزی منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار