رئیس کمیته امداد آبیک : طی شش ماهه نخست سال جاری کمک های مردم نیکوکار شهرستان آبیک به نیازمندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۴ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۸۰۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 09 December 2019

رشد ۱۲۴ درصدی کمک های مردم نیکوکار آبیک به نیازمندان

به گزارش تابناک قزوین،دوستعلی حیدری،رئیس کمیته امداد آبیک بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ انفاق ونیکوکاری و مشارکت مردم در امر رسیدگی به نیازمندان یکی از برنامه ها و رسالت های مهم کمیته امداداست، چراکه اعتقاد داریم مشارکت مردم به هر کاری برکت می دهد.

وی ادامه داد: خداوند سبحان را شاکریم که در آبیک توانسته ایم مشارکت مردمی خوبی برای کمک رسانی به مددجویان و نیازمندان داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد آبیک اضافه کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری مردم نیکوکار آبیک بیش از سه میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان در طرح های مختلف این نهاد مشارکت داشته اند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته که حدود یک میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان بوده، از رشد ۱۲۴ درصدی برخوردار است.

وی افزود: از این میزان کمک مردم نیکوکار آبیک بیش از ۳۷۲میلیون تومان صدقه، بیش از ۱۹۲میلیون تومان مشارکت در طرح اکرام ایتام و بیش از ۱۲۵ میلیون تومان مشارکت در طرح محسنین بوده است.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین مردم نوعدوست آبیک ۸۷۰ میلیون تومان به اطعام و افطاری نیازمندان، بیش از ۲۷۰ میلیون تومان نذر و قربانی و بیش از چهار میلیون تومان هم در طرح کوثر(کمک به تأمین جهیزیه نیازمندان) کمک کرده اند.

وی اعلام کرد: مردم نیکوکار آبیک در این مدت بیش از ۶۲۵ میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان، بیش از دو میلیون تومان برای تأمین پوشاک نیازمندان و بیش از ۲۵ میلیون تومان برای تأمین  لوازم ضروری زندگی نیازمندان کمک کرده اند.

رئیس کمیته امداد آبیک یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری کد مهربانی # ۰۲۸۳*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان تاکستان اهداء کنند.

برچسب ها: نیکوکاران ، آبیک ، رشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار