حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد جدایی بین رهبر و مردم است، گفت: رمز ماندگاری نظام برخورداری حکومت از پشتوانه مردمی است.
کد خبر: ۸۰۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 09 December 2019

تصویر مرتبط

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح دوشنبه در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود بابیان اینکه یکی از راه‌های نصرت دین خدا، در صحنه بودن مردم طی بحران‌های سیاسی و اجتماعی است، ابراز داشت: زمانی رهبر معظم انقلاب فرمانی را صادر می‌کنند مردم با بصیرت ایران با همه مشکلات موجود در صحنه حضور دارند تا اثبات کنند ملتی با بصیرت، انقلابی، جهادی و پای‌کار هستند.

وی  بابیان اینکه این مردم زمانی احساس کنند رهبر به حضور آن‌ها نیازمند است پای کارآمده و توطئه دشمن را خنثی می‌کنند، ابراز داشت: مردم نقطه قوت نظام هستند که طی این ۴۰ سال گذشته به خاطر همین پشتوانه سرپا ایستاده و روز به روز موفقیت‌های آن رو به افزایش است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی با تاکید بر اینکه مردم علیرغم همه گلایه‌مندی‌ها در شرایط حساس حضور دارند از راه‌های نصرت دین خدا است، گفت: ۹ دی ۸۸ مردم آمدند و آتش فتنه را خاموش کردند و آبان ماه امسال نیز با همین دیدگاه حضور یافتند زیرا می‌دانند این فتنه‌گران در زمین دشمن بازی کرده و خدمتی به جامعه نمی‌کنند و با آتش زدن اموال عمومی جز خیانت به ملت کار دیگری نکردند.

محمد حسنی بابیان اینکه روزگاری حتی در دفاع از خودمان با مشکل مواجه بودیم، تصریح کرد: امروز به جایگاهی دست‌یافتیم که موفقیت‌هایی که به دست آمده و عمق استراتژی و راهبردی را از مرزهای خودمان دورتر کردیم و آتش دشمن از بغل گوش عبور کرده و آتش حزب الله بغل دشمن است و این موفقیت‌ها باعث حسادت دشمن شده لذا افراد مزدور را وارد بازی می‌کنند.

وی در پایان  بابیان اینکه باید رفتار خائنانه دشمن را رصد و به اطلاع مردم رسانید، افزود: دنیا امروز این را فهمیده که نقطه قوت حکومت ایران بودن مردم پشت نظام است و لذا می‌کوشند تا بین رهبری و مردم جدایی ایجاد کنند اما باید بدانند ملت ایران هیچ گاه گزینه ذلت را انتخاب نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار