دلار و طلا که چند روزی است وارد فاز صعودی شده اند همچنان در حال ادامه دادن به این روند هستند.
کد خبر: ۸۰۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 10 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی ملی دقایقی پیش قیمت خرید و فروش دلار و یورو را افزایش داد و وارد کانال قیمتی جدیدی شد. قیمت فروش دلار با افزایش ۱۵۰ تومانی توسط صرافی ملی ۱۳۷۰۰ تومان تعیین شد.

همچنین قیمت خرید نیز ۱۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را ۱۳۳۰۰ تومان از مردم خریداری می‌کنند. قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی افزایشی مشابه دلار داشت و قیمت فروش آن ۱۵۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۰۰ تومان افزایش داشت. بر این اساس قیمت فروش یورو ۱۵۰۰۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۴۶۰۰ تومان اعلام شد.


در بازار آزاد، اما افزایش‌ها شدیدتر بود به طوری که هر دلار آمریکا با افزایش ۴۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۱۴۱۰۰ تومان قیمت خورد. قیمت یورو، اما نوسان بیشتری را تجربه کرد و هم اکنون با قیمت ۱۵۶۰۰ تومان معامله می‌شود.


در بازار طلا، اما افزایش‌ها شوکه کننده بود به نحوی که قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۳۵۰۰۰ تومان افزایش به ۲۱۰۳۰۰۰ تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۸۰۰۰ تومان افزایش ۴۸۵۰۰۰ تومان قیمت دارد.


هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با ۴۱۰۰۰ تومان افزایش به ۴۷۴۱۰۰۰ تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با ۱۵۰۰۰ تومان افزایش ۴۶۹۰۰۰۰ تومان قیمت خورد. نیم سکه و ربع سکه نیز شاهد افزایش‌های محسوسی بودند به طوری که هر دو با ۲۰۰۰۰ تومان افزایش با قیمت ۲۵۲۸۰۰۰ و ۱۶۲۹۰۰۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار