رئیس مجلس شورای اسلامی از لزوم حذف قوانین مزاحم خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 10 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه علی لاریجانی در جلسه شورای اداری در سفر به استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه سنگر محکمی برای دفاع از هویت ایران است گفت: همه باید بدانند در کشور به پشتوانه ملت بزرگ مسئولیت برعهده افراد قرار می گیرد و باید با فرهیختگی ملت بر آن ها حکمرانی کرد. با توجه به متانت گذشته ایران، رفتار حکمرانی و اخلاق سیاسی با متان داشت و در حوزه های مختلف با ارتباطات صمیمانه در همه بخش های کشور و پذیرش آن مشکلات مردم را رفع کنیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید به نهادهای کشور توهین کرد و یا درصدد تخریب آن ها بود زیرا که یاس و ناامیدی به مردم وارد می شود. لازم به ذکر است که مجلس فعلی زحمات بسیاری مثل رفع موانع تولید انجام داده است. همچنین آبادانی روستاها و کاهش مهاجرت از آن ها با کمک از صندوق توسعه باید در نظر گرفته شود و هرساله درمورد منابع آبیاری تحت فشار از صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده که امیدواریم سال ۹۹ این مقدار افزایش یابد؛ باتوجه به ظرفیت استان پایه خوبی برای جهش اقتصادی وجود دارد.

 

لاریجانی تصریح کرد: بند و تبصره ۱۶ باعث میشود برخی منابع تعلیق شده بانک ها به چرخه اقتصاد برگردد که این هم برای بانک ها و هم برای فعالان اقتصادی بسیار خوب است. ما درصدد حذف قوانین مزاحم هستیم و ستاد قوانین برای این امر نیز تشکیل شده است. اخیرا نیز مقام معظم رهبری سیاست هایی برای قانون گذاری تعبیه کرده که در همین مورد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار