امام جمعه موقت لامرد:رضایت مردم از حاکمیت را مانع نفوذ دشمن دانست و گفت: باید حفظ اصل نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد، و از رهبری و آرمان های نظام حمایت کرد.
کد خبر: ۸۰۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 14 December 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام سید جواد موسوی در خطبه های نمازجمعه لامرد ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، تقوا را تبعیّت محض از معصومین(ع) دانست و گفت: الگوهای ما در زندگی باید ائمه معصومین باشد و ائمه را از این غربت خارج کنیم.

او تصریح کرد: در (اینستکس) ابزار پشتیبانی مالی بین ایران و آمریکا و برای شرطی سازی ایران راه اندازی شده و از بهمن ماه تا کنون هیچ فایده مخصوصی را شاهد نبودیم.

امام جمعه موقت لامرد اظهار کرد: این مکر و فریب، برای ایران اسلامی است تا مردم و مسئولین کشور را در قبال زیاده خواهی آمریکا کوتاه بیایند اما پس از 10 ماه از این قضایا ایران اسلامی مقتدرتر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد.

او گفت: این آشوب ها توهمی برای غربی ها شده و حال فرانسه را وارد این قضایا کرده اند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: تا کنون چهار گام را برداشته ایم و هدف اصلی آنان سوق دادن به توافقی بازدارنده تر از برجام است. مسئولین باید مواظب باشند و با زیرکی و دقت تمام از منافع ملی دفاع کنند.

او گفت: به اروپایی ها همانند آمریکایی ها در این قضایا هیچ امیدی نخواهد بود.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نقش مردم در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: برپایی خیمه نظام اسلامی با حضور مردم است و خیمه نظام با حضور مردم سرپا می ماند. مردم سالاری در نظام اسلامی یک مردم سالاری دینی است و تعهدات اسلامی را اجرا می کند.

وی رضایت مردم از حاکمیت را مانع نفوذ دشمن دانست و گفت: باید حفظ اصل نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد، و از رهبری و آرمان های نظام حمایت کرد.

امام جمعه موقت لامرد اظهار کرد: بیست و هفتم آذر ماه، هفته وحدت بین حوزه و دانشگاه است، وحدت حوزه و دانشگاه، باعث بالندگی و اقتدار نظام اسلامی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار