سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان پس از برکناری:
سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان پس از برکناری گفت: متاسفانه در فوتبال و فوتسال ایران رایج شده است که سرمربیان را به دلایل نامعلوم کنار بگذارند و من هنوز نمی‌دانم چرا وقتی تیم را از نقطه صفر به ۱۰۰ رساندم، کنار گذاشته شدم.
کد خبر: ۸۰۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 22 December 2019

خدیجه پوربهبهانی با بیان این‌که نمی‌دانم چرا مسئولان باشگاه اقدام به کنار گذاشتن من از هدایت تیم فوتسال پالایش نفت‌آبادان کردند، اظهارکرد: با توجه به بخشنامه وزارت نفت و کاهش بودجه تیم‌های نفتی، تیم را خیلی دیر و یک هفته پیش از آغاز مسابقات بستیم. با توجه به کاهش بودجه نیز جوان‌گرایی و استفاده از بازیکنان بومی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که جوان بودند و اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردند، هماهنگ نبودن بازیکنان در هفته‌های ابتدایی لیگ باعث شد که نتوانیم به نتایج لازم دست پیدا کنیم. ولی روی بحث فنی و روحی روانی بازیکنان بسیار کار کردیم و باشگاه نیز در این زمینه به ما کمک می‌کرد.

پوربهبهانی عنوان کرد: از نظر مالی تحت فشار بودیم و حتی نتوانستیم مربی بدنساز، مربی دروازه‌بان و یک آنالیزور کنار تیم داشته باشیم و با توجه به این‌که خودم در بحث بدنسازی و مربی گلرها تجربه لازم را داشتم، هم سرمربی تیم بودم و هم مربی بدنساز، مربی دروازه‌بانان و آنالیزور تیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که سطح لیگ برتر فوتسال بانوان نسبت به سال‌های قبل بالاتر رفته بود و فشار کار زیادتر شده بود، تصمیم گرفتم یکی از مربیان استان را از یکی از شهرهای محروم، برای امسال کنار خودم داشته باشم تا تجربه او نیز بالاتر برود و در کنار هم بتوانیم نفت آبادان را به رده‌های بالاتر جدول برسانیم.

پوربهبهانی گفت: علاوه بر این‌که از نظر مالی مشکل داشتیم و با بازیکنان جوان در لیگ حاضر شده بودیم، مصدومیت بازیکنان نیز ما را بسیار اذیت کرد، اما رفته رفته تیم شرایط بهتری پیدا کرد و حتی اگر در یک بازی شکست هم می‌خوردیم ولی بهبود وضعیت فنی بازیکنان و تیم کاملا مشهود بود. در نهایت نیز با اقداماتی که داشتیم، توانستیم تیم را از رده‌های انتهایی جدول به رده هشتم برسانیم. در واقع از نقطه صفر به نقطه ۱۰۰ رسیدیم و حتی بازیکنانی را هم به تیم‌ملی معرفی کردیم.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل نیز تیم را تقویت کردیم و تمرینات خوبی را در بحث تاکتیکی داشتیم و با توجه به این‌که در نیم‌فصل دوم، هر بازی برای ما حکم فینال داشت و می‌خواستیم هر طور که شده است به پلی‌آف راه پیدا کنیم، بیشتر کار می‌کردیم.

پوربهبهانی با اشار ه به دیدار با ساری که پس از آن از هدایت تیم کنار گذاشته شد، عنوان کرد: در دیدار با ساری به پیروزی رسیدیم و تیم به رده هفتم جدول صعود کرد. اما پس از این‌که به آبادان برگشتیم، مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای به من اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهیم با شما همکاری کنیم. از من قدردانی کرد اما تشکر او دلیل قانع کننده‌ای برای کنار گذاشتن من، آن هم در شرایطی که تیم در بهترین شرایط ممکن قرار داشت و آن را به رده خوبی در جدول رسانده بودم، نبود. به هر حال صحبت‌های مدیرعامل باشگاه نتوانست من را قانع کند و تاکنون نیز متوجه نشده‌ام، چرا وقتی تیم را از نقطه صفر به ۱۰۰ رساندم، برکنار شدم.

وی بیان کرد: متاسفانه در فوتبال و فوتسال ایران رایج شده است که سرمربیان را به دلایل نامعلوم کنار بگذارند. حتی وقتی خیلی از اساتیدم این موضوع را متوجه شدند، به من گفتند باید خوشحال باشی که تو را در اوج کنار گذاشتند. اما من دوست داشتم حالا که تیمم در شرایط خوبی قرار گرفته بود، تا انتهای فصل کنار آن می‌بودم و ثمره تلاش‌هایم را می‌دیدم. امیدوارم در فوتبال و فوتسال دیگر شاهد چنین رفتارهایی با سرمربیان نباشیم. باشگاه‌ها باید حامی سرمربیان خود باشند اما متاسفانه برخی مدیران با تصمیم غیرفنی خود یا مدیران بالادستی‌شان، مربیان را کنار می‌گذارند.

پوربهبهانی گفت: برای تیم پالایش نفت‌آبادان آرزوی موفقیت دارم و اگرچه من را از تیم کنار گذاشتند اما نسبت به تیمم احساس دین می‌کنم و همین الان نیز به تیم از نظر روحی روانی کمک می‌کنم زیرا پالایش نفت آبادان یک تیم با عقبه است و خود من نیز سابقه بازی و فعالیت در این تیم را داشته‌ام و اکنون از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.

وی در پایان عنوان کرد: از زحمات آقای میرقادری مدیر عامل سابق پالایشگاه، آقای امین رییس پالایشگاه آبادان و آقای گودرزی که در این فصل حمایت زیادی از تیم داشتند، قدردانی می کنم. همچنین از آقای امین تقاضا دارم با توجه به این که باشگاه پالایش نفت آبادان سوابق بسیار درخشانی در زمینه های ورزش قهرمانی و همگانی از زمان آقای مختاری، مدیرعامل سابق باشگاه تا مدیریت کنونی آقای پارو دارد، برنامه ریزی های مدون و بهینه ای در راستای توسعه و شکوفایی این مجموعه داشته باشد و از تیم های حاضر در لیگ برتر نیز حمایت کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار