لیگ برتر فوتسال کشور؛
تیم فوتسال ملی حفاری در هفته بیست و دوم لیگ برتر کشور برابر شهروند ساری شکست خورد.
کد خبر: ۸۰۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 24 December 2019

ملی حفاری روز دوشنبه پذیرای تیم شهروند ساری بود. باتوجه به این که این دیدار بین تیم های ساری و حفاری که به ترتیب در رده های ششم و هشتم جدول رده بودند، برگزار می شد از حساسیت بالایی برخوردار بود.

ملی حفاری از همان ابتدا بازی را بد شروع کرد و در حالی که تنها یک دقیقه و 30 ثانیه از بازی گذشته بود، گل اول را دریافت کرد. در ادامه نیز حفاری در دقیقه هشت، گل دوم را هم دریافت کرد.

در ادامه ملی حفاری که در این دیدار تمرکز لازم را نداشت، نتوانست از موقعیت های به دست آمده برای گلزنی بهره ببرد و در نهایت نیز حفاری نیمه اول را با نتیجه 2 بر صفر بازنده به رختکن رفت.

از نکات قابل توجه نیمه نخست، اعتراضات مکرر و شدید رضا لک، سرمربی شهروند ساری به داور در پنج دقیقه پایانی این نیمه بود.

حفاری نیمه دوم را هم بد شروع کرد و در دقیقه هفت، گل سوم را دریافت کرد. یک دقیقه بعد نیز شاگردان علاسوند یکی از گل های خورده را جبران کردند.

سرمربی تیم حفاری که نمی خواست در این دیدار تیمش بازنده زمین را ترک کند، در هفت دقیقه پایانی از سیستم پاورپلی برای جبران گل های خورده استفاده کرد.

در ادامه نیز ملی حفاری صاحب یک ضربه پنالتی شد و توانست یک گل دیگر به ثمر برساند. نیمکت شهروند، نسبت به تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود حفاری به شدت اعتراض نشان داد.

در دقایق پایانی نیز اعتراضات نیمکت شهروند ساری به تصمیمات داور بیشتر شد و داور نیز مربی گلرها و سرپرست این تیم را از کنار زمین اخراج کرد.

39 ثانیه به پایان بازی باقی ماند بود که بازیکن تیم ساری با یک گل تماشایی دروازه ملی حفاری را باز کرد.

این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود یتم ساری به پایان رسید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار