سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری:
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: در هر تیمی که بوده‌ام و مقابل ملی حفاری بازی کرده‌ام، همیشه بازی سخت و البته آن برد لذت‌بخش بوده است.
کد خبر: ۸۰۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 24 December 2019

رضا لک پس از پیروزی تیمش در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور برابر ملی حفاری، اظهارکرد: بازی بسیار خوب و جانانه‌ای بود. تیم حفاری از تیم‌های باسابقه و باقدمت لیگ است که تقریبا یک هفته پیش در اهواز توانست تیم خوب مس سونگون را شکست دهد.

وی ادامه داد: برای بازی، نیمی از بازیکنان‌مان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در ساری جا گذاشتیم و تمام موجودی ما یازده بازیکن بود و نتوانستیم با تیم کامل به اهواز بیاییم. می دانستیم اگر به تیم ملی حفاری فضا دهیم، ما را اذیت خواهد کرد و تلاش کردیم از نیمه دفاع کنیم و فضاهای موجود را ببندیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری خاطر نشان کرد: تلاش کردیم بازی را به سمتی ببریم تا ملی حفاری چیزهای جدیدی را در این بازی امتحان کند. خدا را شکر تمام اتفاقات خوب در این دیدار برای ما افتاد و تواستیم فضاها را ببنیدیم و گل هم بزنیم. ضمن اینکه دو سه موقعیت ایده‌ال نیز داشتیم. همچنین در هشت دقیقه، یک دفاع خوب انجام دادیم که البته در پاورپلی یک گل دریافت کردیم اما در ادامه باز هم خوب کار کردیم و باز هم گل زدیم. خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم و از بازیکنانم قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: در هر تیمی که بوده‌ام و مقابل ملی حفاری بازی کرده‌ام، همیشه بازی سخت و البته آن برد لذت‌بخش بوده است. شرایط حساس جدولی نیز مطرح بود و جا دارد بابت بازی خوب بازیکنانم از آن‌ها قدردانی کنم.

لک درباره اعتراض نیمکت تیمش در جریان بازی به داوری نیز گفت: دلیل آن داور بازی بود. از نیمه اول شاهد اشتباهات مکرر داوری بودیم و شاه کار این قضاوت، پنالتی بود که داور به سود ملی حفاری اعلام کرد. همین داور در بازی با ورامین نیز سه امتیاز را از ما گرفته بود و اینجا نیز مجددا این اتفاق رخ داد. البته ما باید کمی خودمان را کنترل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی در دقایق پایانی سخت شد و وقتی هم تیم حریف پاورپلی کرد، کار سخت‌تر شد. من امروز در ترکیب اصلی‌ام از دو بازیکنی استفاده کردم که زیر ۲۰ سال بودند. کار با چنین بازیکنانی سخت است زیرا تجربه اول‌شان بود. وقتی تیمی به اهواز می‌آید باید حتما برنامه‌ریزی شده کار کند زیرا در غیر این صورت اتفاقات بدی برای آن رخ می‌هد.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در پاسخ به این سوال که ‌آیا اعتراضات مکرر شما به داوری‌ها در روند قضاوت‌ها تاثیری داشته است؟ عنوان کرد: نه، به هیچ وجه تاثیری نداشته است زیرا مشکل اصلی داوری این است که آن دوستانی که به عنوان ناظر داوری در سالن حاضر می‌شوند، امتیازی که به داوری می‌دهند روی رفاقت است. اگر امتیازات درست و خارج از رفاقت به داوران داده شود و وقتی یک داور ضعیف کار می‌کند، در گزارشات خود این موضوع را قید کنند، عملکرد داوران بهتر می‌شود. در غیر این صورت لطمه را تیم‌ها می‌خورند. من از این داوری‌ها آسیب دیده‌ام و امسال سالی بوده است که شش هفت هفته را به دلیل اعتراض به داوری از کنار زمین اخراج شده‌ام و از جایگاه بازی را دیده‌ام.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار