بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری:
بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که امسال نه تنها به پلی آف صعود می کنیم، مدعی قهرمانی خواهیم بود، گفت: عنوان کرد: احتمال این که مدعی باشیم، وجود ندارد و شک نکنید که این مهم با جوان ها و کادرفنی خوب مان دور از دسترس نیست.
کد خبر: ۸۰۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 28 December 2019

محسن محمدزاده درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: باتوجه به دو شکست اخیر، شرایط مان کمی سخت شده است. در حال حاضر نیز رقابت بین تیم های انتهای جدولی بسیار شده است و این تیم ها در حال نزدیک شدن به تیم ما که در رده هشتم قرار دارد، هستند.

وی افزود: اگر بتوانیم در بازی هفته آینده خود برابر تیم بندرعباس به پیروزی برسیم، صعودمان به پلی آف قطعی می شود و در ادامه نیز برای بهبود رتبه مان در جدول می جنگیم.

بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری با اشاره به مشکلاتی مالی و تاثیر آن در عملکرد تیم، گفت: مشکلات مالی وجود دارد، البته با تلاش کادرفنی برای رفع این مشکل، باشگاه متقاعد شده که هر چه سریع تر پول به تیم تزریق کند. حل شدن مشکل مالی در بهبود روند تیم تاثیرگذار است. البته باشگاه را در ک می کنیم و متوجه شرایط اقتصادی نیز هستیم.

وی با بیان این که ملی حفاری نه تنها به پلی آف صعود می کند، بلکه مدعی قهرمانی نیز خواهد بود، عنوان کرد: امسال تیم مان جوان شده و در حال پوست اندازی است ولی شک نکنید که احتمال این که مدعی باشیم، وجود دارد و این مهم با جوان ها و کادرفنی خوب مان دور از دسترس نیست.

محمدزاده در پایان درباره دیدار هفته آینده ملی حفاری برابر نماینده بندرعباس نیز گفت: بندرعباس تیم خوبی است ولی ما کار خودمان و آن چه کادرفنی می خواهد را انجام می دهیم و ان شاءالله با سه امتیاز از زمین خارج شویم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار