امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: بررسی وتحقیق در چیستی وچرایی فتنه ها وپاسخ درست ومتناسب به ابهامات دراطراف فتنه بربصیرت وهوشیاری مردم انقلابی می افزاید.
کد خبر: ۸۰۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 27 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی در خطبه های نماز جمعه، در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی به حدیثی از امیر المومنین علی بن ابیطالب علیه السلام درباره قیامت و زمان حسابرسی اعمال اشاره کرد و افزود: در زندگی دنیا به فکر آخرت باشید.
وی در خطبه دوم نماز گفت:
اگر جامعه اسلامی در طریق هدایت حرکت کند و عزت و قدرت خود را بر اساس حقیقت هستی و عقلانیت ناب اسلامی تعریف کند فتنه های فتنه گران نمی تواند گزندی بر جامعه اسلامی و حکومت دینی وارد کند.
وی ادامه داد: اگر نقاط ضعف فکری و روحی وجود داشته باشد فتنه گری می تواند در بخش های ضعیف جامعه تاثیر گذارد.
وی با تشریح زمینه های فتنه یادآورشد :
انحراف از مکتب هدایت الهی ، غفلت از آرمانها و اهداف الهی ، چرخش به سمت دنیا ، اعتماد به دنیاگران، دل بستن به وعده ها و گشایش ها ، گسترش قساوت و سنگدلی و توسعه منفعت گرایی شخصی زمینه های فتنه در جامعه اسلامی را فراهم می کند.
وی راههای مقابله با فتنه را بصیرت زایی عمومی و عملگرایی سنجیده و حکمت آمیز بر پایه استقامت و صبر و فرصت سازی از تهدیدها و شکستن وحدت فتنه گران دانست.
وی با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در باره عظمت ۹ دی گفت:
درایت رهبر حکیم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم آتش فتنه گران را خاموش کرده است و اجازه نداد جامعه بیشتر از پیش اسیر فتنه جویی های دشمنان شود و راه اصیل خود را ادامه داده است.
وی نتیجه فتنه را امیدواری دشمنان قسم خورده اسلام و نتیجه مقابله با فتنه را مایوس سازی دشمنان اسلام و انقلاب دانست و بر ادامه هوشیاری و بصیرت مردم تاکید کرد.
حجت السلام میرزایی از همه دلسوزان نظام در آستانه انتخابات مجلس برای شرکت در راهپیمایی ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با امام و ولایت دعوت کرد.
حجه السلام میرزایی نشست کوالالامپور برای ایجاد یک قطب جدید برای دنیا اسلام منهای ال سعود را مناسب خواند واظهار داشت :حرکت جامعه اسلامی برای حذف دلار دستاورد بزرگ برای ممالک اسلامی است که آمریکا چشم دیدن آنها را ندارد.
وی خطاب به مسؤلان گفت: فرصت های بی نظیر را به امید های پوچ غرب که دلالان مذاکره با آمریکا هستند را از دست ندهید.
وی با اشاره به دروغ پردازی رسانه های معاند در ارائه آمار کشته شدگان فتنه آبان ماه گفت:به شهادت تاریخ برای صهیونیست مسیحی و دشمنان اسلام تفاوتی نمی کند که برای موفقیت در آشوب در ایران صد و پنجاه نفر یا صد و پنجاه هزار نفر قربانی شوند.
وی ادامه داد:مگر در عراق و فلسطین و سوریه و یمن و افغانستان چند میلیون انسان را نکشتند و آواره نشدند.
وی یادآور شد :منطق دشمنان بی ثبات کردن منطقه با کمک پول های کثیف سعودی در جمع آوری اراذل و اوباش است و این ها دلسوز کسی نیستند.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان با تبریک هفته نهضت سواد آموزی گفت:
رفع بی سوادی ، تلاش برای افزایش سطح آگاهی و توسعه فرهنگی در جامعه بستر ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه و دانایی کشور است و این هفته را بر جهاد گران مبارزه با محرومیت فرهنگی تبریک گفت.
رئیس حوزه علمیه تفرش از علاقمندان حضور در حوزه علمیه خواهران برای ثبت نام دعوت کرد و بر تاثیر گذار بودن حوزه های علمیه در پیشبرد اهداف دینی و انقلابی تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار