فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای سال تا کنون بالغ‌بر 40 تن مواد مخدر در استان فارس کشف شده است.
کد خبر: ۸۰۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 28 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: سردار رهام بخش حبیبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به کشف مواد مواد مخدر در عملیات اخیر اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته طی پنج عملیات منظم و غافلگیر کننده از سراسر استان توانستیم بیش از 2 تن انواع مواد مخدر را کشف کنیم.

وی افزود: با اطلاع از فعالیت پنج باند مواد مخدر شناسایی از آنها در دستور کار ماموران قرار گرفت و موفق به دستگیری عوامل، کشف 2 تن و 218 کیلو گرم مواد مخدر و توقیف 11 خودرو شدیم.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 40 تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

حبیبی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته باند حرفه ای سرقت از منازل و خودروها را دستگیر شده که در مرکز و شرق شیراز سرقت انجام می‌دادند به آمار سرقت درون خودرو اشاره کرد و گفت: تا کنون سارقان به 130 فقره سرقت درون خودرو را اعتراف کرده‌اند.

وی با یادآوری اینکه با شناسایی باند حرفه‌ای سرقت از منازل پنج خودرو زانیا، سمند و پژو 405 از سارقان کشف شد، گفت: سارقان به 33 فقره سرقت از منزل اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی فارساز دستگیری یک باند سارق خودرو پرایدهای مدل پایین اشاره کرد و گفت: سارقان تا کنون به سرقت 20 دستگاه پراید اعتراف کرده که قطعات آنها را جدا و سپس خودروها را رها سازی می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار