هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال؛
تیم ملی حفاری در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور برابر آذرخش بندرعباس شکست خورد.
کد خبر: ۸۰۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 28 December 2019

ملی حفاری که در دو هفته گذشته لیگ برتر برابر حریفان شکست خورده بود، امروز، شنبه در خانه برای جبران امتیازات از دست رفته پذیرای تیم بندرعباس بود.

دو تیم در دقایق ابتدایی بازی پایاپایی را به نمایش گداشتند تا این که در دقیقه ۱۴ آذرخش توانست دروازه تیم ملی حفاری را باز کند. در ادامه نیز بازیکنان حفاری یکی پس از دیگری موقعیت های گلزنی را از دست دادند و نیمه نخست را بازنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم ملی حفاری برای جبران نتیجه پا به میدان گذاشت و از دقیقه ۱۰ از سیستم پاور پلی استفاده کرد تا به گل تساوی برسد. در حالی که شاگردان علاسوند با این سیستم در حال نزدیک شدن به دروازه حریف بودند، توپ بازیکن ملی حفاری لو رفت و به بازیکن بندرعباس رسید. او نیز توپ لو رفته را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

ملی حفاری به تلاش های خود بر گلزنی افزود ولی توپ های بازیکنان این تیم راهی درون دروازه نداشتند. بازی رو به اتمام بود که حفاری خیلی دیر به گل رسید و در ادامه نیز نتوانست کاری کند و شکست خورد.

بر این اساس سومین شکست متوالی ملی حفاری رقم خورد و شرایط این تیم در جدول رده بندی سخت تر شد.

از حواشی این دیدار نیز می توان به حضور فرهاد توکلی ملی پوش فوتسال ایران و بازیکن سابق ملی حفاری در سالن اشاره کرد. همچنین سرمربی تیم نفت الوسط عراق و یکی از بازیکنان ملی پوش عراق و فعال در تیم نفت الوسط از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

در پایان بازی نیز برخی هواداران تیم ملی حفاری نسبت به عدم نتیجه گیری این تیم در چند بازی اخیر اعتراض کردند.

همچنین اهورای بهبهان با نتیجه ۵ بر ۲ برابر میزبان خود شهروند ساری مغلوب شد.

در حال حاضر نیز تیم های ملی حفاری و اهورای بهبهان به ترتیب در رده های هشتم و دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار