کد خبر: ۸۱۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 31 December 2019
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی گفت:حق شغل کارکنان بهزیستی کشور به زودی تا حدود ۵۰ درصد افزایش می یابد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، کاظم نظم ده روز سه شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: با تحقق این امر حقوق و مزایای کارمندان این سازمان به طور چشمگیری بهبود خواهد یافت.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور با ۲۲ هزار نیروی انسانی وظیفه خطیر و سنگینی بر عهده دارد.
نظم ده بیان کرد: بر خلاف وظیفه دشوار این کارکنان، حقوق و مزایای آن ها بسیار پایین است به گونه ای که از لحاظ میزان مزایا جزو ۲ دستگاه اجرایی آخر کشور است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور ابراز داشت: تاکنون گام های موفقی، در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نارسایی ها برداشته شده و طرح های مختلفی اجرا شده است. 
نظم ده تاکید کرد: اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم «آمبلیوپی» از سوی سازمان بهزیستی در سراسر کشور ظرف ۲ دهه اخیر، از تنبلی چشم در ۲ میلیون نفر جلوگیری کرده و جزو طرح های موفق بوده است.
وی با اشاره به آیین تکریم و معارفه امروز، تصریح کرد: تغییر و تحول برای هر اداره و دستگاهی نیاز است تا کارکنان آن با روحیه و انگیزه ای پویاتر برای خدمت به مردم گام بردارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سالیان اخیر بحث های پژوهشی و تحقیقاتی مناسبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در این استان انجام شده است.
احد جمالی افزود: می طلبد سازمان بهزیستی کشور و استان به طور میدانی به حوزه آسیب های اجتماعی ورود کنند تا شاهد کاهش آن ها به ویژه آسیب های شاخص باشیم.
وی بیان کرد: نیاز است مدیرکل جدید این اداره کل در کهگیلویه و بویراحمد توجه بیشتری به موفقیت نیروهای ستادی و شهرستانی داشته باشد و با تعامل و همکاری همه جانبه به توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.
مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جامعه باید به سمتی پیش رود که آسیب ها به حداقل رسانده شوند و رسالت این اداره کل پیشگیرانه است.
محسن مرادی عنوان کرد: با رویکرد تحول اداری و سیستم اتوماسیون و دولت الکترونیک بسیاری از خدمات این اداره کل متحول شده است و کار افراد مراجعه کننده تسهیل یافته است.
وی تصریح کرد: امید است مطالبات پرسنل، منابع فیزیکی و فناوری اطلاعات این اداره کل بهبود یابد و خدمات بهتری به مردم استان ارائه شود.
آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد امروز سه شنبه با حضور کاظم نظم ده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد. محسن مرادی در این آیین به عنوان مدیرکل جدید اداره کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات آیت افشار مهر مدیرکل سابق تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار