مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از اجرای چهار پروژه عمرانی در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ 01 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه‌زاده در بازدید از پروژه‌های زیرساختی گردشگری در ایلام اظهار داشت: پروژه‌های فعال در زمینه زیرساخت‌های گردشگری در سه ماهه پاییز امسال در راستای توسعه مناطق گردشگری شامل دریاچه دوقلوی آبدانان، تنگه سازوبن شهرستان سیروان، جاده گردشگری للار و تنگه کافرین شهرستان بدره است.

وی با تأکید بر اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام فعالیت‌ها و پروژه‌هایی نیز در زمینه توسعه زیرساخت‌های گردشگری دارد، اضافه کرد: پروژه عمرانی جاده گردشگری للار در حاشیه سد سیمره شهرستان بدره ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

وی عنوان کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر شهر پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری تعریف شده و زیرساخت‌های استان در این حوزه در حال توسعه و افزایش است.

وی افزود: تقویت هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط به‌منظور تسهیل و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حوزه گردشگری از برنامه‌های موردنظر در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری به شمار می‌رود.

شنبه‌زاده تصریح کرد: حمایت مؤثر از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق نمونه گردشگری بر اساس طرح جامع مصوب منطقه از دیگر برنامه‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری استان محسوب می‌شود./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار