شخصیت ها و مدیران استان فارس با صدور پیام های جداگانه، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۸۱۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 03 January 2020

شخصیت ها و مدیران استان فارس با صدور پیام های جداگانه، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت علوم پزشکی شیراز به مناسبت شهادت سردار سپهبد سلیمانی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال پیامی، شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت مهرزاد لطفی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و إنا إلیه راجعون

در پی شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اسلامی ایران به دست تروریست‌های جنایتکار ارتش آمریکا در بغداد، جهان اسلام در ماتم او می‌گرید.

مکتب اسلام در طول قرن‌ها حیات، همواره مرهون حضور شخصیت‌های ارزشمندی بوده که با گوهره جان، در مسیر آزادگی و اعتلای اسلام و قرآن ایستاده اند و با تاسی به سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع)، مسیر حق را پیموده اند. خاک پاک ایران نیز به برکت اسلام، فرزندان شایسته‌ای از این دست در خود پرورش داده که بی شک سردار قاسم سلیمانی، از شایسته‌ترین این فرزندان بود که لحظه لحظه حیات پربرکتش را صرف تعالی دین و آبادی وطن کرد و نام او تا همیشه تاریخ، سربلند و پیروز است.

اینجانب به نوبه خود، شهادت این سرباز نام آور وطن را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مردم شریف ایران و بیت مکرم آن شهید جلیل القدر تبریک و تسلیت می‌گویم.

یکایک ما، ادامه دهنده راه پرافتخار او و حامی خون پاکش هستیم. از خداوند متعال مسالت دارم آن شهید شریف اسلام را با مولا و مقتدایش امام حسین (ع) محشور گردانیده و به خانواده معزز ایشان صبر جزیل عنایت فرماید.

شهردار شیراز در پیامی شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت
در پیام مهندس اسکندرپور شهردار شیراز آمده است:

صبح ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ مردی از جنس نور و آسمان به عرش اعلی که بدون شک زادگاهِ ازلی و جایگاه معهودش بود، پر کشید و گرچه خود به آرزوی دیرینه اش رسید، اما نه تنها ایرانیان، بلکه تمام آزادی خواهانِ جهان را در بهت و اندوهی بی پایان فرو برد. سردار قاسم سلیمانی که نماد بارز مهربانی با یاران و خشم با بدخواهان بود در حالی در آغوش هم رزمانِ شهیدش آرمید که امید مظلومان و خار چشم زورگویان عالم بود.

این جانب از سوی شهروندانِ شیراز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را به ایشان تبریک و به خانواده و تمام ایرانیان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم و امید دارم در سایه عنایت حضرت، ولی عصر (عج) که مرادِ همیشگیِ و یاور سپهبدِ شهیدمان بود، همچون همیشه راه شهیدانِ میهن پر رهرو باشد.

پیام تسلیت فرماندار ویژه شهرستان جهرم به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی
مهدی شفیعیان پیامی به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المؤمنین رجال صَدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبَه و منهم من ینتظر و ما بَدلوا تبدیلا»

شهادت بزرگ سردار ایران اسلامی و فرمانده دلاور سپاه قدس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست متجاوزان و و جنایت‌کاران آمریکایی، قلوب ملت بزرگ ایران اندوهگین کرد.

بدون تردید پرچم پر افتخار رشادت‎های او بر تارک پر آوازه جهاد و شهادت در عرصه مقاومت اسلامی جاودانه در اهتزاز خواهد بود و تاریخ این دیار عزت‎مندی را از او به یادگار خواهد داشت و فصل جدیدی در مبارزه امت اسلامی با جنایتکاران خواهد گشود و با قوت بیشتر تداوم خواهد یافت.

اینجانب این ضایعه سنگین را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه به همرزمان ایشان تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی عج و در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم تبریک و تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه اطهار و سید و سالارشهیدان ابا عبدالله حسین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام تسلیت فرمانده سابق انتظامی فارس در پی شهادت سردار سلیمانی
سردار سیروس سجادیان فرمانده سابق انتظامی فارس در پیامی شهادت سردار سرافراز انقلاب حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت هنر مردان خداست
شهادت بزرگ مرد سپاه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی را به محضر آقا امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا، خانواده محترم ایشان، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض میکنم.

از امروز پایگاه‌های آمریکا در غرب آسیا ناامن خواهد شد.

رجاء واثق دارم که با شهادت سردار سپاه اسلام، گام نهایی برای افول قدرت منطقه‌ای و پایان دادن به حیات سیاسی - امنیتی آمریکا و حامیان وی برداشته خواهد شد و تحولات محسوس سیاسی - امنیتی در غرب آسیا برای مبارزه همه جانبه با استکبار در آینده‌ای نزدیک رقم خواهد خورد.

مدیرکل و کارکنان پست فارس شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند
مدیرکل وکارکنان اداره کل پست فارس با صدور پیامی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه وی را به خانواده محترم ، فرزندان عزیز و ملت انقلابی ایران اسلامی تسلیت گفتند.

دربخشی از این پیام آمده است : خبر شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهان وی و فرماندهان و رزمندگان حشدالشعبی قهرمان عراق قلب تمامی مردم ایران اسلامی را به درد آورد و اندوهی فراوان را موجب شد.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلب تمامی مردم ایران اسلامی را به درد آورد و اندوهی فراوان را موجب شد.

این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

بدون شک ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در پیامی شهادت سردار سلیمانی
حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در پیامی شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت خالصانه که بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به وقوع پیوست را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت دکتر حسن نوروزی بدین شرح است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

اقدام جنایتکارانه آمریکای پلید و متجاوز در به شهادت رساندن فرمانده شجاع سپاه قدس، سردار سرافراز تاریخ ایران، حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به‌ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس، که عمر ارزشمند خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی در منطقه گذاشتند، قلوب همه ملت ایران و ملت‌های منطقه را جریحه‌دار کرد.

بدون شک ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی ، مجاهدت ها ، فداکاری ها و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار سردار سلیمانی در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام و سرافرازی ایران عزیز ، را تا ابد فراموش نخواهند کرد و یقین دارم ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های آزاده با ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی ، انتقام شهادت سردار سلیمانی را از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت. اینجانب در پایان وظیفه خود می دانم شهادت این مجاهد عالیقدر را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، بیت مکرم ، همرزمان علاقمندان و ارادتمندان وی تبریک و تسلیت عرض نمایم و علو درجات این شهید گرانقدر و همراهانش را از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

پیام رئیس جهاددانشگاهی فارس در پی شهادت سردار سلیمانی
دکتر مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی استان فارس، با صدور پیامی، ضمن تاکید براینکه شهادت راه مردان خداست؛ شهادت سردار سپهبد پاسدار، حاج قاسم سلیمانی به دست نیرو‌های آمریکایی را تسلیت گفت.

در پیام بابایی آمده است؛

" بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در پی اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فیض عظمای شهادت ایشان را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله‌ارواحنافداه و به روح مطهر و پاک این شهید جلیل القدر تبریک، و این ضایعه عظیم و فقدان بزرگ و اسفناک را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیرو‌های مسلح و بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت بزرگوار ایران و خانواده معزز ایشان و نیرو‌های جبهه مقاومت اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم.

بدون شک ترور مذبوحانه سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، این شهید قهرمان و سرافراز قلب همه دوستداران نظام و جبهه مقاومت اسلامی را به درد آورده است.

ایادی استکبار و به ویژه آمریکای جهانخوار در پی این اقدام باید بدانند که انتقام سختی در انتظارشان خواهد بود.
ان شاءالله روح ایشان و همرزمان شهیدش با سرور و سالار شهیدان محشور شود، و توفیق ادامه راه این شهید بزرگوار در راه دفاع از میهن اسلامی و حفظ جبهه مقاومت اسلامی نصیب تمام ملت ایران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار