کد خبر: ۸۱۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 03 January 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ازچیتاب حجت الاسلام علی وحدانی فر درخطبه های نماز جمعه 13 دیماه 98 چیتاب ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه و تسلیت شهادت سردار دلها با اشاره به شهادت سردار سپاه اسلام خطاب به دولت آمریکا گفت: آمریکا با این اقدام بزدلانه شبانه تروریستی مرتکب یک حماقت راهبردی شد و این دولت خبیث درصدد این بود که به زعم باطل خود پیروزمندانه از عراق خارج شود.
حجت الاسلام وحدانی فر گفت : شهادت سردار سلمانی ، با قران سوخته درون جیب روی سینه اش تقوا اخلاص واستکبارتیزی را به ما اموخت.

وی افزود : تروریسم جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیسم باید از این پس با کابوس سخت مقاومت اسلامی زندگی کند زیرا انتقام خون سلیمانی یک مطالبه ایرانی نه بلکه یک مطالبه سلامی است.
وحدانی فر خطاب به حاظرین خاطرنشان کرد : در کنار حُزن و اندوه و اشکهای وجودتان مراقب باشید به دو شهید بزرگوارمان که مردانه تا پای جان متعهدبه ارزشهای اسلامی واستکبارستیزی ایستادند افتخار کنید.
وی تصریح کرد : امریکا و رژیم نامشروع اسرائیل بدانند از امروز نامحدود زیر آتش سپاه اسلام یارای مقاومت ندارند و بجای موضع گیری به فکر تابوت سازی باشند که اندازه قطره قطره خون شهیدانمان از مزدورانشان به درک واصل خواهد شد و پرندگان متجاوزشان بدون اجازه سپاه اسلام دیگر پرواز نخواهند کرد.
لازم به ذکر است نمازگزاران بعد از اتمام نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلی حضرت فاطمه زهرا "س" به سمت میدان بسیج راهپیمایی کردند
پایان خبر:اساعیل رسام
 
آمریکا و اسرائیل به فکر تابوت برای سربازانشان باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار