با برگزاری بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر جایگاه سه تیم از چهار تیم اول در پلی آف قطعی شد.
کد خبر: ۸۱۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ 04 January 2020

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال تیم های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان حریفان خود را شکست دادند و فرش آرای مشهد درکرمانشاه مقابل قعرنشین لیگ به تساوی رسید.

با این نتایج حضور مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد به عنوان سه تیم از چهار تیم اول در پلی آف قطعی شد اما احتمال جابجایی جایگاه این سه تیم با یکدیگر وجود دارد.

مس سونگون دو بازی دیگر دارد که بازی با شاهین کرمانشاه قعرنشین لیگ نسبتا آسان است و با پیروزی در این بازی و با توجه به فاصله 6 امتیازی با گیتی پسند عملا جدال حساس و دشوار هفته آخر آنها در اصهفان تشریفاتی شده و این تیم پیش از بازی با گیتی پسند صدرنشینی خود را در پایان لیگ قطعی می کند.

مس اگر به شاهین ببازد احتمال اینکه با شکست مقابل گیتی پسند اولی را از دست بدهد وجود دارد البته تیم اصفهانی هم کار آسانی ندارد، آنها در هفته بیست و پنجم مهمان فرش آرا تیم سوم جدول هستند و در هفته بیست و ششم میزبان مس تیم اول جدول و برای رسیدن به صدر باید هر دو تیم را ببرند. فرش آرا اما اگر بتواند گیتی پسند را ببرد با پیروزی مقابل اهورا در بهبهان در هفته آخر لیگ می تواند جای اصفهانی ها را در رده دوم بگیرد.

با توجه به بازی های باقیمانده این سه تیم به نظر می رسد جایگاه اولی مس، دومی گیت پسند و سومی فرش آرا قطعی باشد و در غیر این صورت هم حضور این سه تیم به عنوان سه تیم از چهار تیم اول پلی آف قطعی است./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار