ورزشکاران کرمانشاهی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند و او را نماد غرور یک ملت ایران دانستند.
کد خبر: ۸۱۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 04 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست امریکا، جامعه ورزش نیز همانند سایر اقشار نسبت به این حرکت ددمنشانه واکنش نشان دادند.

پرچمدار کاروان ایران در المپیک لندن، گفت: رشادت‌های سردار سلیمانی در سال‌های اخیر باعث افتخار و غرور ملی مردم فارغ از هرجناح، گرایش و تفکری شده است.

علی مظاهری ادامه داد: این بزرگوار به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود رسید؛ رشادت و از خود گذشتگی‌های این سردار بزرگوار به گوش این مردم رسیده است و به همین دلیل، این شخصیت تبدیل به یک چهره ملی و حتی فرا ملی شده است.

مظاهری ادامه داد: ما یک سردار بزرگ را از دست داده‌ایم، همه جوانان این مرز بوم او را دوست داشتند و واکنش‌های این جوانان را نسبت به شهادت این سردار بزرگ در فضای مجازی مشاهده می کنیم و امیدواریم پرورش یافتگان مکتب این شهید والا مقام بتوانند راه او را ادامه بدهند.

این مدال آور بوکس ایران در مسابقات المپیک در بیان دلیل اصلی محبوبیت این سردار بزرگ، گفت: این سردار بزرگ غرور، افتخار و عزت را به مردم ایران بخشید و مردم ایران فارغ از تمام دسته بندی‌های سیاسی در غم از دست دادن او عزادار شدند.

 

خانم گل فوتسال آسیا با اشاره به دلیل محبوبیت سردار قاسم سلیمانی، گفت: آنچه که حاج قاسم سلیمانی را تبدیل به یک چهره محبوب کرد، مردمی بودن و حضور این سردار بزرگ در بین مردم بود.

او افزود: سردار سلیمانی با فداکاری‌هایش برای ایران، مردمی بودن و بخصوص حضورش در کنار جوانان محبوب بود و همه او را دوست داشتتند.

شیربیگی ادامه داد: جوانان این مرز بوم به فداکاری‌های سردار سلیمانی دلگرم بودند و آنچه که در شرایط فعلی جامعه ما به شدت به آن نیاز دارد ادامه دهندگان راه قاسم سلیمانی در بین تمام اقشار و شخصیت های مختلف ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار