مدیر تیم‌ملی تیراندازی با کمان:
مدیر تیم‌ملی تیراندازی با کمان با بیان این‌که با توجه به روند رو به رشد تیم ریکرو، امیدواریم بتوانیم در انتخابی المپیک نتایج خوبی کسب کنیم، گفت: تلاش‌مان این است که برای اولین بار در بخش تیمی ریکرو، سهمیه المپیک کسب کنیم.
کد خبر: ۸۱۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 05 January 2020

اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان در رشته ریکرو از نهم دی‌ماه در امیدیه برپا شده است و تا ۲۶ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

امید نجاری در خصوص این مرحله از اردوی تیم‌ملی، اظهارکرد: پس از مسابقات کسب سهمیه در تایلند، با توجه به این‌که ملی‌پوشان تحت فشار بودند، چند هفته‌ای را به استراحت پرداختند و پس از آن، اولین اردوی تیم‌ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک، از نهم دی‌ماه در امیدیه آغاز شد.

وی افزود: امیدیه دارای شرایط آب و هوایی و امکانات خوبی است و بر این اساس، تصمیم گرفته شد که شروع اردوهای تیم‌ملی از این شهرستان باشد. مرحله بعدی اردوی تیم‌ملی از اول بهمن‌ماه آغاز خواهد شد. در فاصله باقی‌مانده تا انتخابی المپیک نیز که تیرماه سال آینده است، کادر فنی، دو مسابقه تدارکاتی در نظر گرفته است؛ یکی از مسابقات اواخر اسفندماه در تایلند است و بازی بعدی در چین خواهد بود. در نهایت نیز تیم‌ملی اواخر خردادماه برای حضور در انتخابی المپیک و کسب سهمیه به آلمان اعزام می‌شود.

مدیر تیم‌ملی تیراندازی با کمان گفت: در بخش تیمی آقایان و بانوان و بخش انفرادی بانوان برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم. البته نمی‌شود گفت که شانس تیم‌ملی برای کسب سهمیه کم یا زیاد است، اما با توجه به روند رو به رشدی که تیم ریکرو داشته است، امیدواریم بتوانیم در انتخابی المپیک نتایج خوبی کسب کنیم. تلاش‌مان این است که برای اولین بار در بخش تیمی ریکرو، سهمیه کسب کنیم.

وی با بیان این‌که با توجه به شرایط مالی که در کل کشور وجود دارد، فدراسیون تلاش می‌کند که از بودجه موجود نهایت استفاده برای بهتر شدن تیم ریکرو جهت کسب سهمیه المپیک شود، عنوان کرد: در حال حاضر شرایط در اردوی امیدیه خوب است و از مسئولان مربوطه بابت فراهم کردن چنین شرایطی تشکر می‌کنم. یکی از بهترین موارد موجود در اردوی امیدیه، آب و هوا و آرامش است.

نجاری درباره تیراندازی با کمان خوزستان نیز گفت: خوزستان و به ویژه امیدیه، ورزشکاران خوبی در این رشته دارد. تیم نفت امیدیه در لیگ برتر تیراندازی با کمان شرکت می‌کند و نتایج خوبی هم به دست آورده است. به نظر من خوزستان در این رشته استعدادهای خوبی دارد که با توجه بیشتر نیز می‌تواند به زودی در تیم‌ملی، تیرانداز داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار