مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تزکیه نفس، خاکی بودن و تمام اخلاقیاتی که امروز همه برای سردار سلیمانی تعریف می کنند، برگرفته از همان صفت خداترسی بود که خدا را می دید و از خدا حیاء داشت و این تقوای واقعی است.
کد خبر: ۸۱۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 05 January 2020

به گزارش «تابناک کرمان»؛ حجت الاسلام"علی عارفی" در گفت و گو با ایسنا درباره راز محبوبیت سپهبدحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: از نظر بنده که بیش از 30 سال در خدمت این سردار بزرگ بودم، سرّ محبوبیت ایشان خداترسی بود و کسی که از خدا بترسد در دل مومنان جا باز می کند و دشمنان خدا نیز از وی می ترسند.

وی افزود: تزکیه نفس، خاکی بودن و تمام اخلاقیاتی که امروز همه برای سردار سلیمانی تعریف می کنند، برگرفته از همان صفت خداترسی بود که خدا را می دید و از خدا حیاء داشت و این تقوای واقعی است.

عارفی تصریح کرد: حاج قاسم در تقوا نهایت قله را فتح کرده بود؛ جایی که بزرگ ترین عرفای ما چون امام(ره) قرار داشتند و این سردار عزیز خود را نزدیک امام رساند و همانطور که امام در دل های مردم دنیا محبوب است، سردار سلیمانی نیز در دل مردم دنیا محبوبیت دارد و به همین دلیل است دشمن از وی می ترسید لذا تصمیم به قتل ایشان گرفت و این حرکت زشت تروریستی را مرتکب شد و ثابت کردند آنکه تروریست است امریکاست که طرفدار و بنیانگذار تروریسم است و نه دیگران.

این همرزم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه قطعا شهادت سردار در اتحاد مردم علیه امریکا موثر است، بیان کرد: یک روز که در خدمت سردار بودم، دیدم در برخورد با مردم مسائل حفاظتی را رعایت نمی کند، به ایشان گفتم مواظب باش. با همان لبخند مهربان به من گفت "توکه از شهادت نمی ترسیدی" در پاسخش گفتم من نگران شما هستم که اتفاقی برایتان نیفتد شما عزت و قدرت اسلام هستید که سردار سلیمانی جواب داد" بعضی وقت ها شهادت انسان ها بیش از ماندنشان به درد اسلام می خورد" که این نکته را من را تکان داد.

عارفی اظهار کرد: امروز مردم عراق و گروه هایی که مقابل هم بودند، با هم متحد شدند و در ایران همه گروه ها از اصلاح طلب، اصولگرا و حتی ملی گراها و کسانی که خیلی انقلابی نبودند، اعلام حمایت از سردار را اعلام و امریکا را محکوم کردند و این بُعد درونی انقلاب است که اتحاد ملی، دینی و اتحاد جهان اسلام شکل گرفت و امروز جوانان یمن، لیبی، مصر، الجزایر، کشورهای عربی، هندوستان تا مالزی و اندونزی به صحنه آمده و متحدانه می گویند انتقام می گیریم.

وی تصریح کرد: اگر مسوولان جلوی این جوانان را نگیرند، دنیای امریکا را خراب می کنند اما ما نمی خواهیم خونی به ناحق ریخته شود زیرا ما تروریست نیستیم و می خواهیم کسانی که جنایت کردند را ادب کنیم نه مردمی که قربانی این سلطه گر جنایتکار هستند.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه باید تلاش و جوانان را کنترل کنیم که امریکاهایی را در دنیا نابود نکنند، افزود: امروز مسلمانان و آزادی خواهان علیه ترویسم بیدار شده و علیه امریکا، اسرائیل و سعودی های خودفروخته متحد شده اند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار