صدها تن از فرهنگیان استان البرز در قالب کاروان های مختلف برای شرکت در مراسم با شکوه تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش عازم تهران شدند.
کد خبر: ۸۱۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 06 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ فرهنگیان البرز پس ازاقامه نماز صبح بلافاصله به سمت تهران حرکت کردند تا خود را به اقیانوس ایثار ، حماسه و شهادت برسانند و با سردار دلها تجدید میثاق کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در حاشیه این اعزام  اظهارداشت: سردار حاج قاسم سلیمانی از ذخایر انقلاب اسلامی و مقاومت  بود.

سالار قاسمی  بیان داشت: این فرمانده لایق و شجاع  در زمان حیات شان جزو محبوب ترین شخصیت ها در کشور و منطقه بودند.

نظام جمهوری اسلامی همیشه ذخایری داشته که نهال انقلاب را تنومند کرده و سردار حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از ذخایرعظیم معنوی انقلاب بود .

وی به راز محبوبیت این شهید در بین مردم، گروه های مختلف و جوانان اشاره کرد و یادآورشد: سردار حاج قاسم سلیمانی در کنار حفظ اصول و پای بندی به نظام،انقلاب، اسلام و رهبری ارتباط خوب و دوستانه ای با افراد از گروه ها و جریانات مختلف داشتند.
قاسمی اضافه کرد: سردارحاج قاسم سلیمانی هیچ گاه سیاست زده نشدند و همین ارتباط خوبی که با مردم و جوانان داشتند اصلی ترین دلیل محبوبیت ایشان دربین اقشار مختلف بود.
وی عنوان کرد: نظام سلطه در این ترور وحشتناک نشان داد که برای رسیدن به خواسته های پلیدش، هیچ ارزشی برای حاکمیت رسمی و قانونی ملت‌ها قائل نیست و به دنبال مقاصد شوم استعماری است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزادامه داد: ماحصل خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و حادثه ای که اتفاق افتاد ایجاد وحدت و یکپارچگی ملت های اسلامی است.

استان البرز بیش از ۲۵ هزار معلم وفرهنگی دارد.

همچنین امروز هزاران تن از مردم استان البرز برای شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی راهی تهران شدند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار