فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از شهادت و اهداء اعضاء یک مرزبان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 06 January 2020
به گزارش تابناک آذربایجا غربی؛سردار حسین خانی در تشریح این خبر گفت: خدمت در مرزهای مقدس این سرزمین و دفاع از حریم میهن اسلامی افتخاری بس بزرگ است که نصیب مرزبانان و سربازان جان برکف جمهوری اسلامی ایران جهت حفاظت و حراست از حدود و ثغور میهن اسلامی شده است.
سردار حسین خانی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت "ستوانسوم رضا عبدی پور" مرزبان هنگ ماکو که در اثر سانحه ای و بر اثر مرگ مغزی به فیض شهادت نائل آمده از اهداء اعضاء این مرزبان شهید به بیماران نیازمند خبر داد .
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه اعضاء بدن این شهید جان دو نفر از هموطنانمان را نجات داده اذعان داشت: مرزبانان این مرز و بوم فرزندان رشید و دلاور مردم این سرزمین در حیات و ممات خود مایه دلگرمی و خیر و برکت هستند.
اهداء اعضاء یک مرزبان شهید به بیماران نیازمند و نجات جان دیگر هموطنان اقدامی انسان دوستانه و ارزشمند است که نشان از اوج و کمال ابثار و فداکاری است و بسا جای مباهات و افتخار دارد.
سردار حسین خانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مرزبان غیور به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معظم این شهید بزرگوار شهادت در مسیر ولایت و دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران را سعادت و راه شهدا را مقدس و پرافتخار دانست.
گفتنی است مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر امروز، دوشنبه مورخه 16/10/98 در شهرستان ماکو با حضور آحاد مردم برگزار خواهد شد.
برچسب ها: شهادت ، مرزبانی ، ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار