قرار است در آئین ویژه گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام آئین رونمایی از تمثال مبارک شهید سلیمانی در این میدان برگزار شود.
کد خبر: ۸۱۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ 06 January 2020

اعضای شورای اسلامی شهر نوشهر به پاس رشادت‌ها و دلاوری‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی میدان " لتینگان " واقع در ضلع شرقی این شهر را به نام این شهید والامقام نامگذاری کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : اعضای شورای اسلامی این شهر در جلسه امروز خود با نامگذاری میدان لتینگان به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی موافقت کردند.

رفائیل آزادیان افزود : این اتفاق میمون و مبارک علاوه بر پیشنهاد و خواست اعضای شورا ، جزو مطالبات شهروندان و مسئولان این شهر نیز بود که به فضل الهی و پاس یک عمر رشادت ها و حماسه آفرینی های این شهید وارسته و حماسه ساز ایران عزیز محقق شد .

وی اظهار داشت : قرار است در آئین ویژه گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام آئین رونمایی از تمثال مبارک شهید سلیمانی در این میدان برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر گفت : میدان ورودی شهر در حقیقت به علت واقع شدن در مسیر ورودی زوار امام رضا (ع ) ، در معرض دید خیلی از مسافران حرم امام رضا (ع ) و حتی دیگر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد و با دیدن تمثال مبارک این شهید پی به ولایت مداری و عشق و ارادت مردم این شهر به سردار شهید سلیمانی خواهند برد.

نوشهر یکی از شهرهای غربی مازندران است که در تمامی فصول سال پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر است .

سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه ابو مهدی المهندس فرمانده حشد الشعبی عراق و هشت نفر از همراهانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ماه جاری براثر حمله پهباد دولت تروریستی آمریکا در نزدیکی فرودگاه شهر بغداد به شهادت رسید.

مراسم تشییع سردار دلها روز دوشنبه در تهران و سه شنبه در زادگاهش شهر کرمان برگزار و در گلزار شهدای این شهر و در مکانی که در زمان حیات سردار سلیمانی مشخص شده بود ، به خاک سپرده خواهد شد./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار