کد خبر: ۸۱۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 07 January 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه دیشموک در غم شهادت سردار دلها با حضور پرشور خود اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.

این مراسم با تشییع  نمادین از گلزار مطهر شهدا آغاز و تا محل جایگاه هیئت مرکزی دیشموک ادامه داشت.

 

در این مراسم معنوی اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان،مرد و زن،کودک و بزرگ،شیر زنان و مردان بهمئی حضور یافته و عشق و ارادت خودشان را به امام ، انقلاب ، رهبری ، سردار جان ها حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ابراز کردند.

در این مراسم معنوی و انقلابی مردان و زنان اعلام کردند که تا آخرین قطره خون پای امام و رهبری و انقلاب شان ایستاده اند و حاضرند با فرمان رهبر معظم انقلاب هر نوع جانفشانی را انجام دهند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن خیرمقدم به مردم ولایتمدار دیشموک گفت:از حضور تمامی مردم شهید داده و شهید پرور دیشموک که بار دیگر تجدید پیمانی با آرمان های امام و رهبری انجام دادند نهایت تقدیر و سپاس را دارم.

وی افزود: از زحمات ستادنمازجمعه،بسیجیان،حوزه مقاومت بسیج و عموم مردم که حماسه ماندگار را خلق کردند تقدیر و تشکر را به عمل آورده و دست تک تک تان را می‌بوسم.

راوند ادامه داد و گفت: از تشریف فرمایی امام جمعه شهر قلعه رئیسی  بخش کبکیان و هیئت همراه تقدیر و خیر مقدم عرضص می کنم.

وی افزود: شهدا کسانی اند که به آخرت ایمان دارند و مردم به تاسی از شهدا این حماسه ماندگار را با اعتقاد به خداوند و اهلبیت و قرآن رقم زدند.

حجت الاسلام دکتر وحدانی فر امام جمعه بخش کبکیان گفت: دنیای شیعه ستار اورنگ ها،حججی ها و قاسم سلیمانی ها دارد.

وی افزود: آیا با شهادت سردار سلیمانی راه او تمام می شود؟  طبق آیه قرآن ما نباید بترسیم. باید بدانیم که راه سردار ادامه دارد

وحدانی فر ادامه داد و گفت: سردار قاآنی 12 سال جانشین سردار سلیمانی بود، سردار سلیمانی افراد زیادی همچون خود تربیت کرد.

سخنران مراسم سوگ سردار دل‌ها در دیشموک خطاب به ترامپ قمار باز گفت:اگر سیلمانی در نبرد و مبارزه با داعش شهید می شد درد داشت ولی این را بدان که این ترور بزدلانه از سر ترس شماست.

وی افزود: اگر سلیمانی نبود قصه ی ما ، قصه موصل،بغداد و دمشق بود. استاندار موصل یک شبه شهر موصل را تحویل داعشیان داد.

حجت الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد و گفت: شیر زنان و شیر مردان بهمئی به بلندای تاریخ افتخار دارید و در برابر دشمنان و استعمار ایستادید.

وی افزود: اگر سلیمانی و یارانش نبودند داعش می آمد در داعش و در همدان ترور می‌کردند. سلیمانی ایستاد تا ما عزت داشته باشیم، سپاه قدس ما در برابر تمامی حامیان و شیخ نشینان و استکبار ایستاد تا ایران اسلامی و منطقه امن شود.

سخران مراسم سوگ سردار دل ها در دیشموک گفت: تمامی پایگاه های نظامی آمریکا در تیررس موشک های بالستیک ما هستند.اگر ترامپ فکر می کند با تویت زدن و تهدیدکردن عقب می نشینم فکر خامی کرده است.

وی افزود: دیروز عربستان سعودی اذعان کرده که ترامپ برای این اقدام با ما مشورت نکرده است ، سوال می پرسم آیا ترامپ از گاو شیرده نظرخواهی می کند؟

وحدانی‌فر گفت: از میان این شیر مردان دلیر و کسانی که تاریخ به شهامت و بزرگی شان شهادت می‌دهد اعلام می‌کنم، شما سگ نگهبان آمریکائید و اولین کسی هستید که مورد هدف ما هستید ، اگر کوچکترین غلطی بکنید تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهم کرد.

گفتنی است این برنامه با حضور پرشور مردان و شیر زنان بهمئی و اقشار مختلف،ائمه جمعه کبکیان و قلعه رئیسی  برگزار شده است.

دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار