کیاوش علاسوند:
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری پس از پنجمین شکست متوالی تیمش در لیگ برتر، گفت: نمی‌دانم چه بر سر حفاری آمده است. بازیکنانم ابتدایی‌ترین کارهای فوتسال را هم انجام نمی‌دهند.
کد خبر: ۸۱۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 08 January 2020

کیاوش علاسوند پس از شکست ۳ بر صفر تیمش در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور برابر مقاومت البرز، اظهار کرد: متاسفانه باز هم همه ناراحت شدند و خود من نیز از این که دائما بابت کسب این شکست‌ها عذرخواهی می‌کنم، خسته شده‌ام. نمی‌دانم چه بر سر حفاری آمده است و هر کاری از جمله کارهای روانی هم انجام می‌دهیم، اما بازیکنان ابتدایی‌ترین کارهای فوتسال را انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: ما در دفاع و حمله بچه‌گانه بازی می‌کنیم و برای حریفان فوق العاده بی‌خطر هستیم. واقعا مانده‌ام که دیگر باید چه کار کنیم. زمان کمی داریم و کار هم سخت شده است و فکر می‌کنم همه را ناامید کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: تا اینجای رقابت‌ها متاسفانه فقط برای دیگران بازی کرده‌ایم. بازیکنان حفاری جایگاهی را که در آن هستند، نمی‌دانند. به ویژه بازیکنان جوان تیم‌مان. کار سخت شده است و باید حتما از بازی آینده برابر ارژن شیراز با امتیاز برگردیم تا بتوانیم به پلی‌آف برسیم.

علاسوند عنوان کرد: همیشه بازی با ارژن سخت بوده است و اکنون نیز با توجه به این که این تیم در پایین جدول رده‌بندی است و به بُرد این دیدار نیاز دارد، خوب بازی خواهد کرد. ما باید به فکر تیم‌مان باشیم. بازیکنان‌مان از نظر انگیزشی در سطح خوبی قرار ندارند. تا کنون هر چه از دست‌مان برآمده، انجام داده‌ایم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علت شکست‌های متوالی بررسی شده است؟ گفت: جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه داشتیم و من شش هفت علتی که به ذهنم می‌رسید، خدمت مدیرعامل ارائه دادم و حالا دیگر تصمیم‌گیرنده باشگاه است. ما واقعا وقت و زمانی برای تمرین کردن نداریم و در نهایت پیش از هر بازی بتوانیم یک جلسه تمرین کنیم. برای بازی امروز ایلانلو، نمازی و طالبی را در اختیار نداشتیم و دو بازیکن‌مان هم با مصدومیت بازی کردند و همین کار ما را خیلی سخت می‌کند. مهم‌ترین مشکل ما، روحی روانی و انگیزشی است که بازیکنان‌مان در این زمینه در شرایط خوبی نیستند. در واقع هیچ محرکی برای بازگشت بازیکنان به شرایط طبیعی وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار