فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: رمز ماندگاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبدیل شدن به یک اسطوره و شخصیت درخشان حرکت در مسیر ولایت بود.
کد خبر: ۸۱۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 08 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی در آیین شام غریبان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در مسجد مهدیه ایلام افزود: نام این بزرگ مرد تاریخ ایران همواره بر سر زبان ها بوده و محبوب دلهای نه تنها مردم ایران بلکه سایر ملت های آزاده جهان خواهد ماند.

وی با بیان اینکه جهان اسلام با مجاهدت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جان تازه ای گرفت، ادامه داد: در شرایطی که داعش وحشت را راه انداخته بود حاج قاسم نگاه جدیدی در گفتمان مبارزه بر ضد داعش بوجود آورد.

وی اظهار کرد: اگر امروز نام حاج قاسم در آسمانهاست و همه افکار بدنبال این شخصیت است چون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) با تمام وجود به عرصه می رفت .

فرمانده سپاه ایلام بیان کرد: ایشان شخصیتی راهبردی با نگاهی بلند و قوی بود که موجب هراس استکبار شده بود و امروز مطالبه گری برای مقابله با آمریکا به حد بالایی رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه پاسخ ایران به اقدام تروریستی آمریکا باید محکم و کوبنده باشد، افزود: امروز مطالبه گری همه اقشار برای مقابله با آمریکا به حد بالایی رسیده و پاسخ باید محکم و کوبنده باشد چراکه این مطالبه مردم و حرکت جدیدی در قالب جبهه مقاومت شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: حاج قاسم به همه جرات داد و مسیر مقابله با دشمن را به همگان آموخت و آمریکا باید بداند در آینده نزدیک دیگر در منطقه پایگاهی نخواهد داشت.

سردار شاکرمی اضافه کرد: آمریکا با این جنایتش خون جهان اسلام را به جوشش درآورد و مسیر جدیدی در حرکت مبارزه با استکبار بوجود آمده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار