دبیر هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: مهمترین مشکل تیم شاهین کرمانشاه عدم ثبات در کادر فنی تیم بود.
کد خبر: ۸۱۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 08 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مس سونگون در مقابل شاهین کرمانشاه، بازی‌ای که در لیگ برتر فوتسال کشور حکم مرگ و زندگی را برای تیم کرمانشاهی داشت و در نهایت پس از باخت 6 بر یک تیم کرمانشاهی، مدیریت تیم بازیکنان را از بازی بیرون کشید و تقریبا باخت تیم در این بازی و سقوط به لیگ دسته پایین‌تر را حتمی کرد.

دبیر هیأت فوتبال استان کرمانشاه در خصوص دلایل اصلی عدم نتیجه‌گیری این تیم در لیگ برتر فوتسال، گفت: مهمترین مشکل تیم شاهین کرمانشاه عدم ثبات در کادر فنی تیم بود و نام‌های بسیار زیادی همچون خبیری، افضلی، مولایی، همتیان، منتظر بر روی کادر فنی تیم نقش بست ،اما هیچ یک از این نام ها ثبات کافی را نداشت.

ساسان سهامی ادامه داد: در کنار عدم ثبات فنی، عدم جذب بازیکنان مورد نیاز و در حد لیگ برتر نیز یک دیگر از مسائل مهم تیم بود و قطعا توان مالی ضعیف تیم را مسؤولان تیم دلیل عدم جذب بازیکنان می‌دانند.

وی با اشاره به کمک‌های صورت گرفته از طرف مجموعه ورزش استان به این تیم، گفت: باشگاه شاهین یک باشگاه خصوصی است و علی‌رغم این مساله بارها اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به این تیم کمک مالی کرده است و خدمات متفاوتی را در اختیار این تیم قرار داده است، بیش از این مقدار را باید مدیرعامل تیم باید از طریق جذب اسپانسر تامین کند.

سهامی یادآور شد: هیأت فوتبال استان نیز در حد توان به این تیم کمک کرده است، اما مشکلات این باشگاه خصوصی بیشتر از حد تصور بود و به همین دلیل به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد.

یک کارشناس فوتسال در ادامه در خصوص عدم نتیجه‌گیری تیم شاهین، اظهار داشت: پس از سقوط شیرین‌فراز کرمانشاه از لیگ برتر، بدترین خبری ورزشی استان در سال‌های اخیر برای من بود و من به همان اندازه از شنیدن این خبر ناراحت شدم.

محمد صالحی در پاسخ به این سئوال که مهمترین دلایل عدم نتیجه‌گیری شاهین را در لیگ برتر چه می‌دانید، گفت: عدم ثبات در کادر فنی تیم شاهین به نحوی بود که من همانند آن را در هیچ جایی از فوتبال کشور و دنیا به خاطر ندارم و جابجایی مکرر مربیان در این تیم سبب شد که ما هیچ وقت نفهمیدم سرمربی این تیم چه کسی است.

صالحی با اشاره به حضور کادر فنی تیم‌های مقتدر در فوتسال، یادآور شد: زمانی که یک تیم فوتسال دیگر در استان حاضر می‌شد ما شاهد بودیم که چندین نفر در قالب کادر فنی تیم را هدایت کرده و چند نفر نیز به عنوان مسؤولان باشگاه از جایگاه پشت این کادر فنی پیگر مسائل تیم بودند و این‌چنین مجموعه‌ای نوید موفقیت و یا بقا در لیگ برتر فوتسال را می‌دهد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات این تیم عدم جذب بازیکنی در حد لیگ برتر فوتسال کشور به مجموعه باشگاه و ارتقای سطح توان بازیکنان بود، چرا که این تیم با این ترکیب و شیوه بازی در لیگ دو و لیگ یک نتیجه لازم را کسب کرده بود، اما سطح فنی لیگ برتر فوتسال کشور کاملا متفاوت با سایر لیگ‌های فوتسال است و این تیم باید قبل از مسابقات سطح فنی و بازیکنان خود را ارتقا می‌داد.

صالحی با انتقاد از کادر مدیریتی تیم، گفت: یکی از مشکلاتی که این باشگاه با آن مواجه بود عدم اعتماد به مربیان استان بود، با اینکه حسین همتیان در این تیم نتایج خوبی را کسب کرد و خیلی از بازیکنان این تیم ساخته مربیان این استان بودند، کادر مدیریتی تیم اجازه فعالیت به مربیان استان را در کنار تیم نداد.

وی یادآور شد: قطعا مربیان استان با هزینه‌های بسیار کمتر از مربیان خارج استان حاضر در تیم که هیچ نتیجه‌ای کسب نکردن و در برخی از برهه‌های زمانی هشت باخت متوالی را در کارنامه تیم ثبت کردند در پی داشت و حتی به ارتقای تیم نیز می‌توانست کمک کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار