سبحان یاری یکی از کشتی‌گیران آینده‌دار کرمانشاهی به علت عدم صدور جواز مسابقه در کشتی آزاد جام تختی و نقص در مدارک، قبل از مسابقه در مقابل حریف ارمنستانی حذف شد.
کد خبر: ۸۱۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 09 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، در دومین روز از برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام تختی، سبحان یاری یکی از کشتی‌گیران آینده‌دار کرمانشاهی به علت عدم صدور جواز مسابقه و نقص در مدارک قبل از مسابقه در مقابل حریف ارمنستانی حذف شد.

مربی این کشتی‌گیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: سبحان یاری در وزن‌کشی شرکت کرده و چند دقیقه قبل از مسابقه به او می‌گویند مدارک تو ناقص است واقعا دلیل چیست؟

خسرو شهلایی ادامه داد: در مسابقات انتخابی جام تختی، یاری در جایگاه هشتم ایستاد، اما با نظر کادر فنی در مسابقات جام تختی حاضر شد اما به علت عدم صدور جواز مسابقه، جواز حضور در مسابقه را به او ندادند و حال باید پرسید دلیل این مساله چیست؟ و تا کشتی‌گیری جواز حضور در مسابقات را نداشته باشد و نماینده اتحادیه جهانی این جواز را رویت نکند اجازه مسابقه نخواهد داد.

شهلایی ادامه داد: این کشتی‌گیر یک کشتی‌گیر آینده‌دار است و حضور در این میدان برای او بسیار مهم بود، اما به علت عدم صدور جواز قادر به شرکت در مسابقات نیست.

وی در حالی که در کنار سبحان یاری با چشم‌های اشکبار ایستاده بود، گفت: پاسپورت سبحان یاری آماده است، اگر جواز مسابقه او صادر نشده است و امیدوارم هر چه سریع‌تر پیگیر شوند که چرا این مشکل به وجود آمده و چه کسی مقصر است.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه نیز در ادامه این گفت‌وگو، گفت:  کار برای یاری تمام نشده، در مسابقات آینده کشتی بگیرد، کشتی‌گیر آینده‌داری است

محمد‌حسین محبی افزود: مثل اینکه پاسپورت سبحان مشکل داشته، آقای کومار نماینده فیفا گفته است تا مشکل حل نشود این کشتی‌گیر قادر به شرکت در مسابقه نخواهد بود.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد  نیز در ادامه، تصریح کرد: لایسنس مشکل داشته است و گویا این مشکل از طرف پاسپورت سبحان یاری بوده است

محسن کاوه گفت: این کشتی‌گیر جوان کرمانشاهی علی‌رغم کسب عنوان هفتم و یا هشتم در مسابقات انتخاب شد و از طریق کمیته فنی فدراسیون برای شرکت در این مسابقات معرفی شده، اما پس از وزن‌کشی قبل از مسابقه به ما گفتند که این کشتی‌گیر قادر به مسابقه نخواهد بود.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌دانم مقصر بروز این مساله کیست، اما در اولین فرصت این مساله بررسی و مقصر مساله شناسایی خواهد شد و هیچ چیزی برای این کشتی‌گیر آینده‌دار تمام نشده است و بزودی باید در مسابقات قهرمانی جوانان شرکت کند.

گفتنی است، سبحان یاری، کشتی‌گیر آینده‌دار کرمانشاهی از مسابقه در مقابل گئورگ مخیان ورزشکار ارمنستانی از رقابت باز ماند و بدون رقابت با چشمانی اشکبار راهی منزل شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار