رئیس فدراسیون:
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان این‌که تیم‌ملی جوانان به رقابت‌های جهانی اعزام نمی‌شود، گفت: جوانان به مسابقات آسیایی ازبکستان اعزام می‌شوند و در حال برگزاری اردوهای تیم‌ملی هستیم.
کد خبر: ۸۱۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 12 January 2020

علی مرادی در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌ملی جوانان به رقابت‌های جهانی و آسیایی اعزام خواهد شد؟ اظهار کرد: تیم‌ملی جوانان به رقابت‌های جهانی اعزام نمی‌شود ولی در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت می‌کند. در حال برگزاری اردوی تیم‌ملی جوانان هستیم و پس از پایان اردوها کمیته فنی نیز با توجه به شاخصه‌های رکوردگیری، نام وزنه‌برداران را به ما اعلام می‌کند و ما هم حمایت لازم را خواهیم داشت. به دنبال این هستیم که از پشتوانه‌های وزنه‌برداری ایران حمایت کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران به صورت کامل به مسابقات بزرگسالان آسیا اعزام خواهد شد؟ گفت: این موضوع هنوز مشخص نیست. با توجه به این‌که باید به محدودیت منابع توجه کنیم، تمام جوانب را در نظر می‌گیریم و نفرات کامل را معرفی خواهیم کرد و در نهایت این کادر فنی است که تصمیم می‌گیرد. باید از این به بعد در هر مسابقه بین‌المللی که شرکت می‌کنیم، بهتر از قبل باشیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری همچنین درباره برکناری وحید ربیعی از دستیاری برخواه، سرمربی تیم‌ملی نیز خاطر نشان کرد: آقای ربیعی در کنار کادر فنی قرار گرفت و ما هم از حضور وی استقبال کردیم. البته وی به عنوان مربی ادواری حاضر بود و پس از مدتی افراد دیگر در کنار تیم‌ملی خواهند بود. به هر حال منابع محدود است و مربیان استان‌های دیگر نیز که زحمت می‌کشند، باید بهره‌مند شوند. آقای ربیعی پس از مدتی حضور، خودش اعلام کرد که همکاری نخواهد داشت.

وی در خصوص حساسیت فدراسیون وزنه‌برداری در بحث دوپینگ، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ نمونه آزمایش دوپینگ در کشور گرفته‌ایم که با بالاترین استانداردها انجام شده‌اند. از این تعداد، تنها یک نمونه آزمایش مثبت داشته‌ایم که البته این یک نمونه را هم نباید داشته باشیم. در هر صورت راه موفقیت ورزش وزنه‌برداری را دنبال خواهیم کرد.

مرادی همچنین در پاسخ به این سوال که وزنه‌برداری می‌تواند دو سهمیه برای حضور در المپیک کسب کند و در این رویداد نیز به مدال برسد؟ عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که بهترین و شایسته‌ترین وزنه‌بردارانی که بتوانند به مدال دست پیدا کنند را به المپیک توکیو اعزام کنیم. زمان داریم تا نفرات‌مان بتوانند خودشان را در این جایگاه قرار دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار