مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی نیمه شمالی این استان باز و تردد در آن ها به صورت روان برقرار است.
کد خبر: ۸۱۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۴ 13 January 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان ایوب کرد اظهار داشت: در حال حاضر محور های فرعی میل نادر – سفیدآبه، مهرستان - سرباز، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سوران، سوران - خاش، سوران – کنت و سوران – هیدوچ به دلیل طغیان رودخانه های محلی و وقوع سیلاب مسدود می باشند.

وی افزود: همچنین محور های روستایی حوزه تفتان از جمله تمین و تمندان به دلیل بارش برف مسدود بوده و محورهای روستایی حوزه کورین نیز تحت تاثیر پدیده سیلاب قرار دارند.

وی ادامه داد: اکیپ های راهداري با آمادگی کامل از نخستین ساعات شروع بارندگی در جمعه گذشته، به صورت 24 ساعته در محورهای مواصلاتی حضور دارند وبا امکانات و تجهیزات کامل اقدام به بازگشایی و پاکسازی مسیرها و امدادرسانی به خودروهای در راه مانده نمودند به طوری که محور فرعی سه راهی ملندی – میرجاوه در کمترین زمان ممکن بازگشایی گردید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیش بینی کاهش شدید دما و بروز یخبندان بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، گفت: به هم استانی های عزیز و کاربران جاده توصیه می شود از سفر های غیر ضروری پرهیز نموده و در صورت نیاز به تردد در جاده ها، وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل و پیش از ورود به جاده از طریق سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار