مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ساعت ۲۳:۵۹ امشب (دوشنبه) خبر داد و گفت که این زمان برای هیچ تیم از جمله تیم‌های محروم تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۸۱۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 13 January 2020

پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه امشب بسته خواهد شد و از این پس تیم‌ها قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود در سامانه TMS نخواهند بود.

فریبرز محموداده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محرومیت برخی از تیم‌های لیگ برتری از ثبت قرارداد بازیکنان خود و وضعیت این تیم‌ها در فاصله چندین ساعت تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی گفت: در حال حاضر تیم‌های تراکتور، استقلال، پارس‌جنوبی، پرسپولیس، نساجی، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران اقدامی برای گرفتن مجوز محرومیت نداشتن از نقل و انتقالات نداشته‌اند و فقط شاهین شهرداری بوشهر توانسته این مجوز را اخذ کند.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره وضعیت سایر تیم‌های لیگ برتری نیز یادآور شد: تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، پیکان و گل‌گهر سیرجان به همراه شاهین بوشهر مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نداشته‌اند.

او تاکید کرد: تیم‌های محروم تا پایان امشب می‌توانند برای رفع مشکل محرومیت خود تلاش و قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند. از روز سه‌شنبه فقط قرارداد بازیکنانی ثبت می‌شود که مشمول سهمیه آزاد فیفا شوند و از طرفی ظرفیت تیم‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان تکمیل نشده باشد.

محمودزاده هم‌چنین در واکنش به این که آیا استقلال می‌تواند بعد از اتمام پنجره نقل و انتقالات، قرارداد بازیکنی مانند ارسلان مطهری را به عنوان سهمیه آزاد فیفا ثبت کند، اظهار کرد: اگر فهرست بازیکنان تیم‌ها جای خالی داشته باشد و تیم موردنظر از ابتدای فصل جاری تا آن لحظه از سه سهمیه آزاد فیفا استفاده نکرده باشد، می‌توان قرارداد بازیکنان را به این عنوان ثبت کرد.

به گزارش ایسنا، با این حساب، تیم‌های محروم از فصل نقل و انتقالات که تاکنون برای پرداخت تعهدات مالی خود از طریق کمیته تعیین وضعیت اقدام نکرده‌اند، می‌توانند بعد از اتمام فصل نقل و انتقالات نیز تا سقف سه بازیکن اقدام به ثبت قرارداد کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار