راهداران آذربایجان غربی ۲۳۰۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی این استان را برفروبی و از انسداد این شریان‌های ارتباطی جلوگیری کردند.
کد خبر: ۸۱۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 14 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،ارسلان شکری با اعلام این خبر گفت: در بیست و چهار ساعته گذشته با وجود بارش‌های مستمر و تکرر برفروبی در مقاطع و محور‌های واحد، اما با تلاش راهداران عملیات برفروبی به حجم ۲۳۰۰ کیلومتر و در ۱۳۰ مرتبه انجام شد تا شاهد هیچ گونه مسدودی در سطح محور‌های شریانی و غیرشریانی نباشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محور‌های ارتباطی استان به میزان ۴۵۷ ساعت ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان و بوز مشکل در روند تردد خودرو‌های عبوری ۲۱۰ تن بود که در جریان این عملیات راهداری زمستانی ۲۴۴ نفر از همکاران راهداری با ۱۲۴ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

شکری محور‌های خوی – قطور، خوی – زرآباد و ارومیه - سلماس را دارای بیشترین عملیات برفروبی معرفی کرد و گفت: در محور‌های روستایی نیز ۳۰۰ کیلومتر عملیات برفروبی با تلاش ۸۵ نفر از همکاران راهداری انجام شده است که با توجه به اولویت محور‌های اصلی  همچنان برفروبی در محور‌های روستایی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار