دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت یکی از مدیران سابق اداره کل انتقال خون استان قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 15 January 2020

یکی از مدیران سابق اداره کل انتقال خون استان قزوین بازداشت شد

به گزارش تابناک قزوین،محمد قاسمی، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در تشریح این خبر گفت: بر اساس گزارش اداره کل بازرسی استان قزوین، مدیر موصوف به دلیل برخی تخلفات مالی، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و در نهایت بازداشت شد.

وی افزود: این پرونده مجموعا 12 متهم دارد که بر اساس اسناد و مدارک ارائه شده، اتهام آنها اختلاس توام با جعل، مشارکت در اختلاس، تضییع اموال دولتی، جعل و استفاده از سند مجعول، مداخله و تبانی در معاملات دولتی است که موارد اتهامی در حال رسیدگی است.

دادستان مرکز استان قزوین در ادامه بیان داشت: تخلفات متهمان این پرونده مربوط به اسناد عمرانی و رفاهی این اداره کل از سال 95 تا 97 است که منجر به تضییع وجوهی از بیت المال شده و تاکنون 60 سند مالی مربوط به اداره کل انتقال خون استان قزوین مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته است.

قاسمی اظهار داشت: در مراحل ابتدایی تحقیقات در این پرونده، مدیر موصوف احضار و پس از تفهیم اتهام و با توجه به تخلفات انجام شده، بازداشت شد و سایر متهمان این پرونده نیز بر اساس اسناد و گزارشات ارائه شده، احضار شده‌اند.

این مقام قضایی استان گفت: این پرونده بر اساس قانون در دادسرای مرکز استان در مرحله تحقیقات مقدماتی است و پس از تکمیل و صدور کیفرخواست، جهت رسیدگی و صدور رای به دادگاه کیفری ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان هشدار داد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد بخصوص فساد مدیران کاملاً جدی است و فساد مسئولان را در هر مقام و جایگاه زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی داند. بدیهی است چنانچه مدیران در پست های مدیریتی قبلی خود هم دچار تخلفاتی شده باشند و آن تخلفات کشف شود، باید در برابر قانون پاسخگو باشند و جابجایی آنها تاثیری در این موضوع ندارد و مجدداً تاکید می گردد که دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد و مفسد، هیچ خط قرمزی نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار