کد خبر: ۸۱۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷ 18 January 2020
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ورود یک سامانه برف و بارش‌زا از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه به استان هشدار داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وحید محمدی‌تبار امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون محورهای مواصلاتی استان باز بوده و امشب در سطح استان بارش و در گردنه‌ها ورودی مرکز استان بارش برف داریم.
وی عنوان کرد: بنا به هشدارهای سازمان مدیریت بحران کشور و پیش بینی‌های هواشناسی، استان از صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه میزبان یک سیستم بارشی شامل باران و برف خواهد بود که این سامانه بارشی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دوم و سوم بهمن ماه این هفته جلو استان را به‌شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.
محمدی‌تبار با بیان اینکه در این دو روز بارش باران، برف، تگرگ، رعد و برق و افت فشار و دما را در سطح استان بخصوص مناطق سردسیری داریم، ادامه داد: دستگاههای خدمات رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان آمادگی کامل داشته باشند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهروندان به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه، صدا و سیما، رادیو و ... توجه جدی داشته باشند.
محمدی‌تبار تصریح کرد: مجموعه های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه، شهرداری‌های 17 گانه، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، شرکت‌های آب، برق، گاز، مخابرات، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دو روز آخر این هفته تمام امکانات و نیروی انسانی خود را برای رعایت حال مردم و جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از این سامانه بارشی بصورت آماده باش و فعال در ماموریت‌های سازمانی و مدیریت بحران در میدان کار و تلاش جهادی در نظر داشته باشند.
وی تاکید کرد: ضروری است دستگاه‌های عضو ستاد بحران و خدمات رسان‌ها گزارش کار روزانه به مدیریت بحران استان داشته و همچنین بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم و شهروندان باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار