استاندار ایلام؛
استالندار ایلام گفت: ایلام دچار یک پارادوکس بین فقر و غنا است. استان غنی که همه چیز دارد اما همچنان در استان فقر وجود دارد. ایلام ظرفیت‌های مهمی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، زیرساخت اربعین، ظرفیت گردشگری، ظرفیت آب و خاک و کشاورزی و… دارد اما کماکان یک ششم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارد.
کد خبر: ۸۱۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 19 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: مشکلی که درارتباط با برخی مشاغل خانگی چون صنایع دستی وجود دارد عدم وجود بازار فروش است که در اینجا می‌طلبد به سوی تولیداتی برویم که بازار فروش داشته باشند چون تولید زعفران، گل نرگس، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی، بسته بندی و … که در همه اینها خانم‌ها می‌توانند مشارکت داشته باشند.

وی گفت: انتظارم این است در اینچنین جلساتی بجای تعریف وتمجید، انتقادات و مشکلات گفته شود بلکه راهی برای حل شدن آنها پیدا شود. ما همه برای خدمت گذاری به مردم آمده‌ایم و اگر کاری در راستای انجام وظیفه انجام می‌شود نیازی به تعریف و تمجید ندارد.

وی عنوان کرد: خبر خوب اینکه پروژه‌های بزرگی در استان شروع شده است و پروژه‌های بزرگ‌تری در راه است و به زودی شروع می‌شوند که نوید بخش توسعه و اشتغال بالا در استان هستند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: پروژه‌های بزرگی چون پتروشیمی مهران وهلیلان که آماده اجرا هستند، پتروشیمی دره شهر تقریباً آماده شروع است و ایجاد تفاهم نامه‌های مهمی با شرکت‌های ای درو و ایمیدرو و بانک‌های عامل که منجر به ایجاد سه تا چهار کنسرسیوم برای سرمایه گذاری در استان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار