سهمیه بنزین ۷۰ دستگاه تاکسی آریو و برلیانس در قزوین افزایش یافت.
کد خبر: ۸۱۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 22 January 2020

افزایش سهمیه بنزین تاکسی‌های آریو و برلیانس در قزوین

به گزارش تابناک قزوین،عرشیان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: سهمیه بنزین ۶۵ دستگاه تاکسی آریو و ۵ دستگاه تاکسی برلیانس در قزوین ۴۰۰ لیتر بود که با پیگیری‌های انجام شده، اتحادیه سازمان تاکسیرانی دیروز اعلام کرد که این میزان افزایش یافته است.
عرشیان افزود: میزان افزایش بنزین فعلا مشخص نیست که امروز یا فردا اعلام می‌شود.
او اضافه کرد: فعلا برای رانندگان این خودرو‌ها ۷۲۰ لیتر واریز شده است و از ماه آینده بر اساس پیمایش به صورت اعتبار ریالی به رانندگان پرداخت خواهد شد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: برلیانس و آریو از تاکسی‌های تشریفاتی قزوین است که به علت وارداتی و تک سوز بودن آن‌ها میزان مصرف بنزین در این خودرو‌ها بالا است.
عرشیان در ادامه با اشاره به مشکل سوخت تاکسی‌های ون هم گفت: این خودرو‌ها با توجه به وارداتی بودن و ظرفیت ۱۱ نفره، ۴۰۰ لیتر سهیمه بنزین داشتند که برای آن‌ها کافی نبود به همین منظورسهمیه سوخت آن‌ها به ۶۰۰ لیتر افزایش یافت.
او اضافه کرد: از ۵۰ دستگاه تاکسی ون، مشکل سوخت ۴ دستگاه به علت ناقص بودن مدارک و اطلاعاتی هنوز حل نشده است و در حال پیگیری این موضوع هستیم.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین درباره خوودرو‌های سرویس مدارس هم گفت: هنگام افزایش قیمت سوخت، سهمیه‌ای برای این نوع خودرو‌ها تعیین نشده بود و آن‌ها فقط ۶۰ لیتر سوخت دریافت می‌کردند که با پیگری‌های انجام شده علاوه بر ۶۰ لیتر برای خودرو‌های تک سوز ۱۲۰ لیتر و دو گانه سوز ۶۰ لیتر اضافه شد.
به گفته عرشیان، این افزایش سهمیه سوخت به صورت اعتبار ریالی به رانندگان خودرو‌های سرویس مدارس پرداخت می‌شود.
او اضافه کرد: ۳۵ درصد از این رانندگان به علت اشتباه بودن اطلاعتشان و مشکل دار بودن کارت بانکی آن‌ها اعتبار مالی دریافت نکرده اند که مشکل آن‌ها ظرف یک هفته اینده حل خواهد شد.
عرشیان گفت: در یافت سهمیه سوخت مشروط به داشتن پروانه فعالیت و عضویت در ناوگان سازمان تاکسیرانی است.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین درباره افزایش قیمت کرایه تاکسی هم گفت: با توجه به توزیع بسته‌های حمایتی از جمله لاستیک و روغن از سوی تاکسیرانی، افزایش کرایه از سوی رانندگان غیر قانونی است.
عرشیان افزود: در حال بررسی نرخ جدید کرایه تاکسی بر اساس پول خورد و افزایش قیمت لوازم یدکی برای سال آینده هستیم که طرح خود را قبل از پایان سال به شورای شهر و فرمانداری خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار