مهدی جعفری‌جوزانی از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج همزمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: حدود ۵۰۰ تیم با یک‌هزار و ۵۰۰ نفر شرکت‌کننده در این رویداد حضور دارند.
کد خبر: ۸۱۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 22 January 2020
رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج راهبرد اصلی این مجموعه را حرکت به سمت نهضت تولیدات دیجیتال بومی عنوان کرد.

به گزارش فارس، جعفری‌جوزانی در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج همدان از ظرفیت‌های فضای مجازی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب سخن به میان آورد و اظهار کرد: یک سال از انتشار این بیانیه می‌گذرد و مقام معظم رهبری بر این موضوع تأکید دارند که باید با کلیدواژه قوی در تحقق بیانیه پیش رفت.

وی از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج همزمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: حدود ۵۰۰ تیم با یک‌هزار و ۵۰۰ نفر شرکت‌کننده در این رویداد حضور دارند.

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه این اولین رویداد مدل استارتاپی با محوریت بسیج است افزود: این رویداد در دنیا بی‌نظیر بوده و نمونه ندارد.

وی راهبرد اصلی مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی را حرکت به سمت نهضت تولیدات دیجیتال بومی عنوان کرد و گفت: محتوای تولیدی در فضای مجازی اگر متناسب با مسائل بومی آن منطقه باشد به طور حتم اثرگذارتر خواهد بود.

جوزانی در ادامه با بیان اینکه ۱۸۰ تیم شرکت‌کننده و برگزیده در این رویداد به دبیرخانه دائمی معرفی می‌شوند افزود: از این تعداد بین ۳۰ تا ۴۰ تیم در رویداد کشوری شرکت می‌کنند و در یک فرصت یک روزه محصولات خود را ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز از اهمیت توجه به فضای مجازی سخن به میان آورد و با بیان اینکه نباید این فضا را به دشمن واگذاری کنیم گفت: باید اصول کار در این فضا را فراگرفته و در آن نقش‌آفرین باشیم.

سردار مظاهر مجیدی چگونگی نبرد در میدان جنگ نرم و نحوه فعالیت در فضای مجازی را در شناساندن دشمن و مقابله با ترفند‌های آن مهم دانست و خواستار تجهیز به این مهم شد.

وی گفت: افرادی که استعداد و توان فکری بالایی دارند باید وارد عرصه فضای مجازی شوند.

حسین ربیعی مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز بسیج را پرچمدار حرکت انقلابی در فضای مجازی عنوان کرد که باید هر روز شاهد تقویت و رشد آن باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار