فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف چهار کیلو و ۹۸۰ گرم شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ 25 January 2020
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پلمب شرکت بدون مجوز قانونی با پوشش بازاریابی شبکه‌ای در ملایر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدباقر سلگی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک شرکت بازاریابی در این شهرستان با تعدادی عضو بدون مجوز قانونی در حال فعالیت مشکوکی است و تعدادی افراد نیز به عنوان عضو از نحوه فعالیت آن ابراز نارضایتی دارند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اماکن شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی و بررسی دقیق و احصاء اقدامات غیرقانونی این شرکت، نسبت به شناسایی مکان مذکور و پلمب آن توسط مأموران اداره اماکن اقدام شد، افزود: آنچه که امروز در پوشش بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند موجب ضرر و زیان مالی اعضا شرکت کننده در این گونه شرکت‌های هرمی شود، این موضوع است که تعدادی از اعضا به صورت بدون قاعده، قانون و اسلوب خاص از افراد زیرمجموعه خود مبالغی را تحت عنوان فروش کالا دریافت و هیچ گونه کالایی به این افراد تحویل نمی‌دهند.

وی بیان کرد: وجوه دریافت شده به هیچ وجه مسترد نمی‌شود و این اقدام در عمل به منزله کلاهبرداری و یک جرم محرز محسوب شده و ضرورت دارد تا شهروندان قبل از هر گونه مشارکت در اقدامات و موضوعات مالی نسبت به مشورت با مراجع ذیصلاح، امین و مسئول اقدام و مانع هر گونه سوءاستفاده احتمالی توسط افراد فرصت طلب شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف چهار کیلو و ۹۸۰ گرم شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در راستای شناسایی و دستگیری عوامل توزیع کننده موادمخدر صنعتی به صورت باندی، با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ملایر از ورود یک محموله موادمخدر صنعتی شیشه به شهرستان ملایر مطلع می‌شوند که با هماهنگی لازم با دستگاه قضایی، در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر، یکی از اعضای باند فوق را در یک خودروی عبوری شناسایی که بلافاصله این خودرو توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر متوقف و فرد حامل مواد مخدر نیز دستگیر می‌شود.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو یک ساک که حاوی پنج بسته موادمخدر از نوع شیشه به وزن چهار کیلو و ۹۸۰ گرم بود، کشف و در ادامه مأموریت با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران، فرد قاچاقچی دوم و عضو این باند که قرار بود محموله را در شهر ملایر تحویل بگیرد، در مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و هر دو سوداگر مرگ تحویل مراجع قضایی شدند.

سلگی با تقدیر از حمایت قاطعانه دستگاه قضایی در برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر صنعتی بیان کرد: مبارزه با باند‌های سازمان یافته که اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی می‌کنند، به صورت جدی در در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر ملایر است و در این مأموریت خطیر، با توکل به پروردگار، اشراف اطلاعاتی و اقتدار عملیاتی روزافزون، عرصه انجام این اقدام مجرمانه و مرگ آفرین بر سوداگران مرگ تنگ‌تر شده است.

کشف محموله چوب قاچاق در ملایر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف یک میلیارد ریال چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون در ملایر خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی شهرستان ملایر با کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بررسی مدارک راننده کامیون و نوع محموله دریافتند که این محموله قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی است، افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب جنگلی فاقد مجوز در مجموع به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف و متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سلگی با اشاره به اهمیت رعایت قانون در جامعه یادآور شد: برخورد قانونی با نابودکنندگان این ثروت ملی به طور جدی در دستور کار مأموران پلیس در سطح استان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار