رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از آمادگی این استان برای برگزاری انتخابات باشکوه مجلس یازدهم خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 26 January 2020

آمادگی استان قزوین برای برگزاری انتخابات باشکوه

به گزارش تابناک قزوین،حبیبی،رئیس ستاد انتخابات استان در نوزدهمین جلسه ستاد انتخابات گفت: استان قزوین با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی، آماده برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور مجلس یازدهم است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: ۲۰ هزار نیروی انسانی و ۲ هزار خودرو برای برگزاری فرایند انتخابات فعال هستند.
حبیبی با بیان اینکه ۹۶ درصد فرآیند انتخابات مجلس یازدهم به صورت مکانیزه انجام می‌شود، گفت: رأی گیری با برگه‌های کاغذی صورت می‌گیرد.
به گفته رئیس ستاد انتخابات استان، تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات فراهم شده است و به زودی در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد.
حبیبی با اشاره به فعالیت هزار و ۴۰ شعبه اخذ رأی در استان قزوین تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات، مناطق صعب العبور استان نیز بازگشایی خواهند شد.
رئیس ستاد انتخابات استان از رصد تمامی تخلفات و فعل و انفعالات انتخاباتی از سوی ستاد انتخابات استان خبر داد و گفت: موارد شناسایی شده از سوی کمیته حقوقی، به مراجع ذیربط گزارش داده شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار از کاندیدا‌ها خواست تا وعده و وعید ندهند و در راستای وظایف نمایندگی شان صحبت کنند.
حبیبی گفت: ۹۰ درصد واجدان شرایط حضور در پای صندوق‌های رأی، برای درذیافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند و همراه داشتن کارت ملی هوشمند، سرعت برگزاری انتخابات را افزایش خواهد داد.
رئیس ستاد انتخابات استان تأکید کرد: مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد و باید با همراهی رسانه ها، برای برگزاری هر چه پر شورتر انتخابات تلاش کنیم.

نانگیر، معاون توسعه منابع انسانی استانداری نیز از تأمین زیرساخت‌ها برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات خبر داد.
بی نیاز، مسئول ارتباطات ستاد انتخابات استان نیز گفت: با رصد فضای مجازی، مشغول تولید محتوا برای ایجاد شور و نشاط انتخابات هستیم.
مرادی، مدیرکل امنیتی معاونت سیاسی و امنیتی استاندار هم از رصد مسائل امنیتی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات خبر داد.
وفایی، مدیرکل ثبت احوال استان نیز گفت:تا پایان برگزاری انتخابات، امحای شناسنامه‌های باطله انجام نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار