رضا سلیم ساسانی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: مشغله های شخصی دلیل استعفای بنده از ریاست اتاق اصناف است، اما همچنان تمایل دارم در خدمت هیئت رئیسه و بازار کرمانشاه باشم.
کد خبر: ۸۱۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 27 January 2020

رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تشکر از مجمع نمایندگان استان، رئیس سازمان صمت، مقام ارشد استان و دیگر نهادها و ارگان ها که با تعامل با اصناف کرمانشاه همیشه در کنار ما بودند اظهار داشت: ضمن تشکر از همه رسانه‌ها و مطبوعات، علت استعفای اینجانب با توجه به مشغله های زیاد شخصی بوده و تقاضای استعفا از ریاست اتاق اصناف را به هیئت رئیسه محترم اتاق تقدیم کردم.

ساسانی خاطرنشان کرد: اما همچنان علاقه مند هستم به عنوان یک عضو در هیئت رئیسه این اتاق، خدمت گذار روسای اتحادیه ها و بازار کرمانشاه باشم.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب تصریح کرد: بازاریان واصناف کرمانشاه همیشه در خدمت اسلام،انقلاب و جمهوری اسلامی است،همچنین در ایام الله دهه فجر نیز برنامه های مدونی دارند که می توان به حضور چشمگیر روسای اتحادیه‌ها و اصناف در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار دلها اشاره کرد.

رئیس اتاق اصناف در پایان گفت:در اوایل ماه آینده نیز شاهد حضور چشمگیر بازار و صنوف مختلف در کنار دیگر مردم کرمانشاه در انتخابات ۲ اسفند هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار