لژیونر خوزستانی تیم فوتسال الکویت کویت:
فوتسالیست خوزستانی، شایعاتی همچون مشکل با سرمربی تیم‌ملی و اظهارنظر فنی روی نیمکت و در رختکن تیم‌ملی را تکذیب کرد و گفت: آدم‌های حاشیه‌ساز و گستاخ، پای‌شان را فراتر از حدشان گذاشته‌اند و قطعا به زودی همه چیز مشخص می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 23 February 2020

فرهاد توکلی درباره شایعات اخیر درخصوص دلایل دعوت نشدن به تیم‌ملی، اظهارکرد: حدود یک ماه پیش سه چهار خبر کذب در مورد من و عملکردم نوشته شد و تا واکنش کوچکی نسبت به این موضوع نشان دادم، دیگر انتشار چنین اخبار کذبی ادامه پیدا نکرد تا این‌که چند روز پیش و زمانی‌که این عده حاشیه‌ساز، اسم من را در لیست تیم‌ملی ندیدند، مجددا شروع به پخش شایعات کردند و خیال واهی داشتند که دروغ‌های قبلی‌شان درست است.

وی گفت: حالا به هر دلیلی، من به تیم‌ملی دعوت نشدم، اما مطمئن هستم که این موضوع به اخبار کذب این رسانه مربوط نمی‌شود و بهتر است، دلیل آن را از سرمربی تیم‌ملی بپرسند. این آدم‌های حاشیه‌ساز و گستاخ، پای‌شان را فراتر از حدشان گذاشته‌اند و در مورد شرافت و شخصیت من صحبت و حتی من را قضاوت کردند. این‌که کسی واکنش به اخبار دروغ‌شان نشان نمی‌دهد، دلیل بر درست بودن آن‌ها نیست.

فوتسالیست خوزستانی شاغل در تیم الکویت کویت با تاکید بر این‌که مشکل با سرمربی تیم‌ملی و اظهارنظر فنی روی نیمکت و در رختکن تیم‌ملی را تکذیب می‌کنم، عنوان کرد: جامعه فوتسال به اندازه کافی من و دیگران را می‌شناسد و می‌تواند به جمع‌بندی مناسبی در این مورد برسد. قطعا آن کسانی که شایعات را پخش می‌کنند، به زودی در جای دیگر خواهم دید و آن‌جا دیگر کسی خریدار حدس و گمان آن‌ها نیست و مشخص خواهد شد که با چه باور و چه انگیزه‌ای با آبروی من بازی کرده‌اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال ، فرهاد توکلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار