علایی فرمانده سپاه خوی گفت : ۱۳ پروژه عمرانی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوی افتتاح میشود .
کد خبر: ۸۱۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 02 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
سرهنگ محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی بعداز تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، با تشریح برنامه های سپاه خوی در ایام الله دهه مبارک فجر گفت : بیش از ۴۰۰ برنامه با ۴۱ عنوان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوی اجرا میشود

وی افزود : همزمان با دهه مبارک فجر ۱۳ مورد پروژه عمرانی افتتاح می شود.

علایی در مورد شعار دهه فجر امسال اظهار داشت : شعار محوری این دهه انقلاب اسلامی ، زنده و پویا، در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت بوده و شروع ایام الله دهه فجر با نورافشانی و سردادن بانک الله اکبر است و همزمان با اولین روز از این ایام رژه موتورسواران نيروهاي مسلح و بسيجيان و نواختن زنگ انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برگزار می شود.

فرمانده سپاه خوی در زمینه برنامه های فرهنگی نیز گفت : يادواره هاي شهداي حوزه ای و پایگاهی و اصناف، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء و جانبازان با اولویت شهدای انقلاب اسلامی و اهداي هديه، مراسم تجلیل از مادران شهدا، مراسم غبار روبي و عطر افشاني و گلباران مزار شهداء همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

سرهنگ علایی برنامه های عمرانی سپاه خوی را تشریح کرد و گفت : در دهه فجر امسال ۱۳ طرح عمرانی اعم از ساخت مساجد در روستا های چکمه زر و بویلاپوش، خانه عالم در روستای مارکان و ۱۰ واحد مسکن مدد جویان کمیته امداد افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد : همزمان با دهه فجر برنامه های ورزشی ، همایش دوچرخه سواری ، مسابقات ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شنا، دارت، دو میدانی ، طناب کشی و تیراندازی با تفنگ بادی و .... برگزارمی شود .

علاییدر پایان سخنان خود گفت : برگزاری میز خدمت جهادی در سطح شهر، ویژه برنامه های دهه فجر، مراسم های خاطره گویی، دیدار با رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاهها و افراد نخبه و چهره های موفق محله را با عنوان (تجلیل از مجاهدان، مدافعان و فعالان انقلاب، برپايي تورهاي ايست و بازرسي و پخش گل و شيريني، برپايي ايستگاههاي صلواتي و پخش آهنگهای انقلابی را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار